Pysj Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Nike kaster seg på mobilbølgen og lanserer sko som matcher japanske telefoner. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 morsomt å tenke på at en gang i tiden så var joggesko noe en kledde seg i når en skulle løpe, ikke når en skulle ut på byen generelt... Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 For min del så skiller jeg mellom "sneakers" og joggesko. Disse er jo ikke utformet med tanke på jogging, med flat såle og det hele. At jeg kan gå i skjorte, slips og sneakers er jo bare morsomt, selv om det brukes finere sko til de anledningene som krever det. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Mulig det at dem ikke kan regnes mye som løpesko i moderne forstand, men de var en gang i tiden nettopp det. Og merket selges fortsatt primært gjennom sportsbutikker (selv om disse har blitt like mye livsstilsbutikker som noe annet). Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det må da finnes billigere sko, som likevel har de samme fargene. Hadde skoene hatt gore-tex membran, hadde de kanskje vært litt mer verdt den prisen som er satt på dem. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 nike, levis, poenget er ikke selve antrekket, men merket som sitter fast på siden/baklomma/whatever... Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 men lol, 850 kroner for et par sko er da ikke dyrt... Nike har jo sko som koster det dobbelte av det, og er ikke akkurat alene om det eller i nærheten av å være dyrest på skomarkedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg