newman221 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Noen som har en PS3 og gidder å prøve å koble til en USBhub? bare for å se om den klarer å bruke den? er noe drit, man får ikke tak i ps3 60gb lenger, og 40gb har kun to usb... harddisk kan man lett bytte ut til 120gb, og hvis USBhub funker, så er det ingen problemer med den... please, kan noen ta seg bryet og sjekke? Lenke til kommentar
StalkerPrime Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jupp det funker faktisk, har ikke prøvd det selv men leste fra 2 andre engelske forumer at det virker. Hvis du er usikker på hvilken kan du jo kjøpe denne. den funker GARANTERT altså. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 thank u very much. nå ble jeg litt gla:) da er det egentlig ingen vits å kjøpe 60gb-versjonen. har ingen ps2, så trenger ikke den støtten... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Kjøp heller 60 GB versjonen. Den er ikke så vanskelig å få tak i enda men den koster 5000 kr og du er heldig hvis du får den for 4000. Det er kjekt å ha minnekortleser, 1 xtra kontroller og 2 spill. 40gb koster 3000 på elprice og elkjøp mens 60gb koster 4000 på elprice og 5000 på expert og siba. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 nå er det sånn at de spillene hadde jeg aldri kjøpt, og minnekortleser har jeg aldri brukt før på PC-en min. Kjøper ps3 hovedsakelig fordi jeg vil ha linux på den, fin å ha i stua istedet for en media-pc. ekstra håndkontroller koster rundt 300kr, så derfor er 40gb-versjonen attraktiv for meg. Og elprice er ikke sikker på om de får inn flere 60gb-versjoner Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Men hvis du ikke er interesert i å spille ps2 spill, ha minnkortleser, Resistance eller Motorstrom og ekstra kontroller så hadde jeg selv kjøpt 40 gb. Du kan jo bare kjøpe en større harddisk så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå