Gå til innhold

Omtale av Hellgate: London (PC)

Anbefalte innlegg

Angrer så sykt på de 450 kr jeg kastet i søpla ved å kjøpe dette. Har sånt som mange andre Diablo 2 fans handlet på impuls!

Spillet har så sykt mye potensiale! Men den som laget GUI-en burde bli skutt, eller i beste fall, blitt tvunget til å lese "GUI for Dummies" GJENNOM de Quest Vindu greiene som han selv programmerte, der du må trykke på next for hver setning, som kommer.

Aner ikke hva historien går ut på. Intro filmen var utrolig bra og gira meg opp, så datt jeg av med en gang.

Og hva er det for no CHAT system i spillet?? Seriøst, 2007 GUI! Har de ikke lært noe i Blizzard? (Gidd å bryt ut... gjeng med tullinger).

Det er best for dem å flekke opp en Monster Patch, gratis expansion eller noe som fikser bugs, før de mister all den store respekten de fikk for Diablo 2.

Bare tenk dere hvor mange som handlet på impuls bare på grunn av bakgrunnen deres! Skal hvertfall ikke gjør samme tabbe 2 ganger. Neste spillet dems skal vurderes grundig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er også stort sett enig med anmelder. Jeg syns dette er et greit spill med mye potensiale, men med for mye bugs og ubalansert innhold til at det fenger helt. Det kommer for øvrig en stor patch i desember, som forhåpentligvis fikser på en del av dette. Slik det er nå ser jeg lite grunn til å subscribe. Har faktisk returnert til Diablo 2 nå, et spill som selv den dag i dag holder en mye høyere standard enn det Hellgate: London gjør :)

Men gi utviklerne litt tid til å finpusse, fikse bugs og legge til mer content, så tror jeg dette kan bli et riktig så bra spill.

Lenke til kommentar
Jeg er også stort sett enig med anmelder. Jeg syns dette er et greit spill med mye potensiale, men med for mye bugs og ubalansert innhold til at det fenger helt. Det kommer for øvrig en stor patch i desember, som forhåpentligvis fikser på en del av dette. Slik det er nå ser jeg lite grunn til å subscribe. Har faktisk returnert til Diablo 2 nå, et spill som selv den dag i dag holder en mye høyere standard enn det Hellgate: London gjør :)

Men gi utviklerne litt tid til å finpusse, fikse bugs og legge til mer content, så tror jeg dette kan bli et riktig så bra spill.

hehe enig der, men er skuffet på et tidlig tidspunkt:)

Edit: kanskje de mister noen "kunder" på det?

Endret av Rulator
Lenke til kommentar

Klart de mister mange kunder når de gir ut et spill som dessverre ennå er uferdig. Om dette er på grunn av EA eller andre årsaker blir dog bare spekulasjon.

Jeg ser for meg at en del av de som kjøpte spillet kanskje returnerer til det etter en tidsperiode, når/hvis det er et mer ferdig produkt. Man har jo allerede betalt for det uansett, så det skader ikke å gi det en ny sjanse senere. Det kommer hvertfall jeg til å gjøre :)

Lenke til kommentar

Bare jeg som liker spillet her?

Sier ikke at det er superbra, men bra nok til å få 7/10.

Usynlige party members fikser man lett ved at han som ikke kan se de andre går inn og ut av instansen.

Har vært med siden Beta og har aldri vært plaget noe særlig av at spillet krasjer/fryser. Men har slitt med disconnects etter patch 0,5. Men på pappa sin splitter nye maskin med Vista kræsjer/fryser spillet ofte.

Har allerede spilt gjennom spillet en gang og har kommet til akt 5 med en ny person.

Lenke til kommentar

Syntes det meste i spillet er bra, jeg bare liker ikke at man må grinde hele veien fra 30 til 50 i NM, så jeg har 2 chars som har stoppet i NM og så venter jeg heller til de fikser NM før jeg starter å spille igjen.

Subscrption saken til FSS er også meget svak, da det mest sannsynlig ikke kommer nok content før 6-7 mnder som rettferdiggjør $15.

Lenke til kommentar

Syntes det meste i spillet er bra, jeg bare liker ikke at man må grinde hele veien fra 30 til 50 i NM, så jeg har 2 chars som har stoppet i NM og så venter jeg heller til de fikser NM før jeg starter å spille igjen.

Subscrption saken til FSS er også meget svak, da det mest sannsynlig ikke kommer nok content før 6-7 mnder som rettferdiggjør $15.

Helt enig. Stoppet selv på 30 fordi det eneste nightmare går ut på er å øke monster level, slik at man er nødt til å levle mer for å i det hele tatt kunne ta på fienden utover. Dette fører til at man må kjøre de samme stedene om og om igjen. Greit, gi de mer damage, la de tåle mer og få nye evner, la de komme i større antall og så videre, men det bør i det minste være MULIG å komme seg videre uten å levle 10 nye levler for å kunne gjøre skade.

Slik det er nå syns jeg ikke subscription er verdt det, men det forventes tre nye classes i neste content patch, som kan bli allerede i desember. Da er det fort verdt det allikevel :)

Lenke til kommentar
Angrer så sykt på de 450 kr jeg kastet i søpla ved å kjøpe dette. Har sånt som mange andre Diablo 2 fans handlet på impuls!

Spillet har så sykt mye potensiale! Men den som laget GUI-en burde bli skutt, eller i beste fall, blitt tvunget til å lese "GUI for Dummies" GJENNOM de Quest Vindu greiene som han selv programmerte, der du må trykke på next for hver setning, som kommer.

Aner ikke hva historien går ut på. Intro filmen var utrolig bra og gira meg opp, så datt jeg av med en gang.

Og hva er det for no CHAT system i spillet?? Seriøst, 2007 GUI! Har de ikke lært noe i Blizzard? (Gidd å bryt ut... gjeng med tullinger).

Det er best for dem å flekke opp en Monster Patch, gratis expansion eller noe som fikser bugs, før de mister all den store respekten de fikk for Diablo 2.

Bare tenk dere hvor mange som handlet på impuls bare på grunn av bakgrunnen deres! Skal hvertfall ikke gjør samme tabbe 2 ganger. Neste spillet dems skal vurderes grundig!

Jeg var med på betaen og chat-systemet var en av de tingene som irriterte meg også. Det var, og tydelivis er, veldig tungvint. Ørten trykk for åkomme seg gjennom en oppdragsbeskrivelse er også helt latterlig.

Spillet hadde også en ekstremt irriterende 'out of memory' bøgg i betaen som visstnok ikke er fikset enda.

Jeg tror de har hatt for stor fokus på abonnementstjenesten istedenfor å lage spillet skikkelig ferdig. Alt det andre tullet med dyekits og annet vås kunne de ventet med til etter lanseringen.

Jeg føler at inntjening for EA har vært viktigere her enn ålage ett skikkelig produkt. Jeg håper jeg tar feil og at de ordner opp i rotet snart.

Jeg har heldigvis ikke kjøpt spillet. :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Startet med Hellgate: London her tidlig i går kveld, og må si at det er ganske underholdende hittil. Nå har jeg riktignok ikke spilt lenger enn nesten level 6 hittil, men jeg har hatt en veldig flott spillopplevelse hittil.

Før de første anmeldelsene kom ut i vinter hadde jeg troen på at dette ville bli et storspill, men de store anmeldelsene uteble, og jeg kjølnet litt. Nå har likevel bruttern handlet inn spillet, og jeg er så heldig at jeg får spille også.

Det første som slo meg er jo at det mye av UI'en og knappene er lagt opp veldig, veldig likt World of Warcraft. Det synes jeg er veldig greit, siden jeg er godt kjent med dette systemet. Det eneste jeg har irritert meg over hittil er at musepekeren er "fastlåst". Jeg synes det blir som å spille med tvangstrøye, men det er ikke noe jeg ikke hever meg over.

Introvideoen var veldig, veldig god. Tilnærmet Blizzardkvalitet vil jeg nesten driste meg til å si. Jeg er som sagt fersk i Hellgate: London enda, og jeg har planer om å kose meg med spillet så lenge det er morsomt, og heller bare legge det bort når jeg merker at det ikke er fullt så spennende lenger. Jeg håper virkelig at spillet holder nogenlunde grei kvalitet igjennom, og at det ikke taper seg utover i alle fall.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...