AndersK_ Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Fikk et tips om hvordan man kan få gratis øl på butikken. De skal begynne å selge et nytt italiensk øl som heter "Caricacell". Et lyst øl der smaken minner litt om Lysholmer. Om man fyller ut det skjemaet som ligger på vedlagte link får man en 6 pack GRATIS ved alle coop butikker. Dette er en kampanje for å lansere Caricacell på det norske markedet. Tilbudet gjelder bare ut Februar 2003, så det gjelder å registrere seg så fort som mulig!! http://digilander.libero.it/caricacell/ Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Yay! Signa opp både meg selv og samboeren! Øllll! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 postet tidligere ... Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Akkurat derfor jeg bare postet en smily Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Akkurat derfor jeg bare postet en smily det kunne da ikke jeg skjønne.. jeg er ikke tankeleser e.l. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Var det bare meg som fikk you are an idiot sangen? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Var det bare meg som fikk you are an idiot sangen? tror nok alle får den ja.. dette er nok bare en spøk Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 DAMN IT!! lure folk til å tro at de kan få gratis øl er bare EVIL og grotesk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå