Gå til innhold

Støy Xbox 360

Marius3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viftestøyet plager meg ingenting egentlig, blir vant med det og legger ikke merke til det etterhvert. Bortsett fra støyet er 360 en kjempegod konsoll IMO :)

De forskjellige modellene skal støye like mye, spørsmålet er hvor gammel konsollen er. Det er manko på Elite for tiden så hvis du kjøper en på f.eks Elkjøp neste gang de får inn er den mest trolig rykende fersk fra fabrikk. Elite har også DVD-drev produsert av BenQ, som er stillere enn Samsung og Hitachi sine drev som har vært i 360 siden launch, nå har MS gått over til å kun bruke BenQ så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Får bare si samme som alle andre her. 360 støyer mye, men hovedsakelig når du bruker den da det er dvd-drevet som lager mestparten av støyet, så mest sannsynlig vil ikke støyet plage deg, du blir hvertfall vant til det..

Ville ikke valgt bort 360 pga støy da det er uten tvil den mest interessante spillekonsollen på markedet den dag idag. Mye grunnet spilletitler og xbox live. Men dette er selvsagt min subjektive mening, og finnes nok noen som er uenige.

Lenke til kommentar

360 støyer helt klart meir enn PS3, som er rimelig stillegående.

Eg kan likevel ikkje gjøre annet enn å anbefale deg 360, selvfølgelig PS3 også men det er vel grenser for kor mye penger du skal ut med tenker eg :p Men eg ville satt meg ned noen timer og fundert på spillene som er ute, og ikkje minst de som kommer til begge platformene.

Lenke til kommentar
Får bare si samme som alle andre her. 360 støyer mye, men hovedsakelig når du bruker den da det er dvd-drevet som lager mestparten av støyet, så mest sannsynlig vil ikke støyet plage deg, du blir hvertfall vant til det..

Ville ikke valgt bort 360 pga støy da det er uten tvil den mest interessante spillekonsollen på markedet den dag idag. Mye grunnet spilletitler og xbox live. Men dette er selvsagt min subjektive mening, og finnes nok noen som er uenige.

Jeg vil absolutt ikke si at det er den mest interessante spillkonsollen på markedet, både Wii og PS3 er kjempebra konsoller de og. Men alt i alt så er det vel opp til hver enkelt gamer å avgjøre hvilken konsoll de føler mest komfortabel med :)

Endret av Selvin
Lenke til kommentar

Jeg hadde vurdert å kjøpe en 360, særlig siden den er blitt så billig (vaffall om du bruker videogamesplus.ca), men dette med viftestøy har gjort at jeg har slått det helt fra meg.

Jeg er ikke 100% happy med viftestøyen på PS3'en heller, men den er absolutt levelig. Å ha en støvsuger på i stua når du ser film eller spiller spill? Nei takk. Mulig noen blir "vant" til det, men ikke jeg.

Youtube er din venn når det gjelder slike ting:

http://www.youtube.com/results?search_query=xbox360+noise

http://www.youtube.com/results?search_query=ps3+noise

Lenke til kommentar
Jeg vil absolutt ikke si at det er den mest interessante spillkonsollen på markedet, både Wii og PS3 er kjempebra konsoller de og. Men alt i alt så er det vel opp til hver enkelt gamer å avgjøre hvilken konsoll de føler mest komfortabel med :)

Men dette er selvsagt min subjektive mening, og finnes nok noen som er uenige.
Lenke til kommentar
Må si jeg synes synd på de med flaggermus hørsel.Hopper vel i taket hver gang de slipper en.

Det er vel ikke det det er snakk om her.

Trådstarter spør om støynivået på 360 er sjenerende. Det korte svaret er "ja". Man trenger ikke å ha superhørsel for å være enig i det.

Så blir det opp til den enkelte å vurdere om de klarer å overse dette og likevel glede seg over de stille partiene i spill og film.

Lenke til kommentar

Jeg kan legge til at jeg var veldig skuffet over støynivået når 360 først kom ut, og jeg er generellt sett litt kresen på støy. Men med tiden har jeg blitt vant til boksen, og selv om jeg fortsatt hører at den bråker så bryr det meg veldig lite ettersom jeg kun har den på mens jeg spiller. Og jeg spiller sjelden med lavt volum for å si det sånn..

ville ikke valgt noen andre spillekonsoller fremfor 360 slik situasjonen er den dag i dag.

Lenke til kommentar

Den første Xboxen var ikke akkurat fri for støy den heller...har man bein i nesa kan man skru boksen opp, fjerne vifta, sette på lokket igjen, og montere en 120mm vifte, gjerne med grønne LEDs, på utsiden i en "fan duct" så man suuuuuger ut luften. Garantien ryker dog...

Men så var det alt dette snakket om Falcon?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...