exmith2k Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Hei. Plutselig ble oppløsingen på PC-en helt enorm stor, musepekeren er på en måte like stor som hele skjermen! Hvilken knapp holder jeg inne når jeg skal tilbake stille vga instillingene ved oppstart av PC-en ? Fant ut at jeg kunne starte PC-en i 640* ett eller annet, fikk opp en meny ved bruk av F3 i oppstart, MEN med en gang vista hadde startet, så skifta deg oppløsning igjen ! Noen som kan hjelpe ? Endret 25. november 2007 av exmith2k Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hvis du trykker F8 under oppstart (når Windows begynner å laste) burde du få opp oppstartsvalg. Du kan da velge VGA modus, evt. sikkerhetsmodus. Lenke til kommentar
exmith2k Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Hvis du trykker F8 under oppstart (når Windows begynner å laste) burde du få opp oppstartsvalg. Du kan da velge VGA modus, evt. sikkerhetsmodus. Det har jeg prøvd som nevnt ovenfor, MEN tingen er at når windows vista har starta opp å skrivebordet kommer frem, så skifter PC-en oppløsning igjen . Akuratt som et program som starter med PC-en. Hva må jeg skrive for å deaktivere automatisk oppstart av div prog, som msconfig .. ? Så får jeg deaktivert det i sikkerhetsmodus. Sletta også skjermkort driveren, da fungerte det bra, så installerte jeg den igjen, starta på nytt, pang så kom den ekstreme oppløsninga tilbake ! Har også prøvd med systemgjennoppretting, ingen forandring. Endret 25. november 2007 av exmith2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå