Tigeren Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Å gud hvor jeg hater QuickTime player ! Drittgreier! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 Digger Quicktime jeg, ikke noe galt med det, og Animatrix var jo RÅTT! Lenke til kommentar
Fl0bB Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Stilig, de satser virkelig stort med Matrix i år.2 filmer og the animatrix... Selvfølgelig bruker de quicktime, tror du de vil støtte en filmformat som blir brukt SÅ masse i pirartsammenheng... Jepp, og for de som ikke viste d, så kommer det også et dataspill basert på the matrix i år. Spillet "Enter the Matrix" skal komme samtidi som film #2 "Matrix: Reloaded" mer informasjon om spillet finner dere her: http://www.enterthematrixgame.com Om dere graver litt rundt på den siden finner dere også en trailer som ser virkli snaxy ut Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 Vi kan bare håpe på fler filmer med samme utrolige kvalitet og realisme som Final Fantasy. Har sett den et utall ganger og går bare ikke lei.. (vel, litt, har ikke sett den på et par måneder nå). Siste animasjonsfilmen jeg kjøpte var Metropolis. Aiaiai.. Må se den noen ganger til før jeg får med meg alt, den er fullspekket med detaljer, og en herlig film generelt. Jeg håper på fler FF filmer en gang i fremtiden.. Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 7. april 2003 Del Skrevet 7. april 2003 OOOOOOOOOOOOOOOOOO gleder meg sånn til The Second Renaissance part 2 kommer!! bare 23 dager igjen nå! Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 8. april 2003 Del Skrevet 8. april 2003 uhm...søker dere etter Animatrix, så får dere hovedsiden, med de 3 av 4 filmene på, som er mulig og laste ned i tillegg. meget bra animasjons serie...en slag's pre-Matrix saga Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Final Flight Of The Osiris er utvilsomt den beste. Øh? Hvor har du sett den? Ja. Du kan se alle 9 idag. Rettere sagt, Animatrix.2003.DVDRip.XviD-DVL. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Synes quicktime er meget bra, funker 100% på min PC og 110% på min mac =) Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 den animatrix DVD'n er ikke noe for folk som ikke er anime fans(eller veldig store matrix fan), første del var bra(den 3d saken) men resten var sann typisk japan-tegnefilm bare(som jeg personlig har lite tilovers for). Og ikke diss quicktime, det er jo ffs det beste formatet for steaming som finnes(sålenge man ikke kan oppnå lan-hastighet vertfall, wmv er genialt på høyere bitrate). Lenke til kommentar
viggo Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 RealOne player spiller .mov i fullscreen. Eneste fornuftige det kan brukes til.. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 RealOne player spiller .mov i fullscreen.Eneste fornuftige det kan brukes til.. Har man registrer verson av quicktime spiller den også av i fullskjerm. Men støtter RealOne quicktime6 filer? Lenke til kommentar
tore- Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 RealOne player spiller .mov i fullscreen.Eneste fornuftige det kan brukes til.. Har man registrer verson av quicktime spiller den også av i fullskjerm. Men støtter RealOne quicktime6 filer? Riktig. Hele gjengen tar feil. Fullscreen støttes. Vil selv si at QT ruler til trailere. Sinsyk god kvalitet. Lenke til kommentar
fanti Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 synd at det bare er den første episoden som er lagd i samme animerte typen som final fantasy, altså 3d rendrert. Resten er jo "tegne" film. De er sikkert bra, men bare digger 3danimerte filmer Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Og så skal vi alle sammen gjøre som meg og forhåndbestiller The Animatrix DVD'n her. Lenke til kommentar
viggo Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Men støtter RealOne quicktime6 filer? Jeg fikk iaf spilt av animatrix filmene i RealOne.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Final Flight Of The Osiris er utvilsomt den beste. Øh? Hvor har du sett den? Ja. Du kan se alle 9 idag. Rettere sagt, Animatrix.2003.DVDRip.XviD-DVL. hyssj!! ;D The animatrix var UTROLIG bra.. (bortsett fra den der detective story) The Second Renaissance I og II var best, sammen med den med hu jenta og de ungene som får oppleve den plassen hvor det var en "error" i selveste matrix! aww får frysninger!! Hva var det den het igjen? BTW, Kids Story var vel ikke sånn Japansk anime? Hilsen en som EGENTLIG IKKE liker japansk anime, men dette var noe av de beste tegnefilmene ever! Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 *wiii* gleder meg til jeg kommer hjem. *lastenediforveien* Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Final Flight Of The Osiris kan dere se som forfilm på kino hvis dere går på Stephen Kings Dreamcatcher. Jævlig bra synes nå jeg. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Nå er 4.del lagt ut for nedlastning (The Second Renaissance Part 2) http://www.intothematrix.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå