Gå til innhold

The Animaxtrix!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stilig, de satser virkelig stort med Matrix i år.

2 filmer og the animatrix...

Selvfølgelig bruker de quicktime, tror du de vil støtte en filmformat som blir brukt SÅ masse i pirartsammenheng...

Jepp, og for de som ikke viste d, så kommer det også et dataspill basert på the matrix i år. Spillet "Enter the Matrix" skal komme samtidi som film #2 "Matrix: Reloaded"

mer informasjon om spillet finner dere her: http://www.enterthematrixgame.com

Om dere graver litt rundt på den siden finner dere også en trailer som ser virkli snaxy ut :)

Lenke til kommentar

Vi kan bare håpe på fler filmer med samme utrolige kvalitet og realisme som Final Fantasy. Har sett den et utall ganger og går bare ikke lei.. (vel, litt, har ikke sett den på et par måneder nå).

Siste animasjonsfilmen jeg kjøpte var Metropolis. Aiaiai.. Må se den noen ganger til før jeg får med meg alt, den er fullspekket med detaljer, og en herlig film generelt.

Jeg håper på fler FF filmer en gang i fremtiden.. :cry:

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

den animatrix DVD'n er ikke noe for folk som ikke er anime fans(eller veldig store matrix fan), første del var bra(den 3d saken) men resten var sann typisk japan-tegnefilm bare(som jeg personlig har lite tilovers for).

Og ikke diss quicktime, det er jo ffs det beste formatet for steaming som finnes(sålenge man ikke kan oppnå lan-hastighet vertfall, wmv er genialt på høyere bitrate).

Lenke til kommentar
RealOne player spiller .mov i fullscreen.

Eneste fornuftige det kan brukes til.. :)

Har man registrer verson av quicktime spiller den også av i fullskjerm. Men støtter RealOne quicktime6 filer?

Riktig. Hele gjengen tar feil. Fullscreen støttes.

Vil selv si at QT ruler til trailere. Sinsyk god kvalitet.

Lenke til kommentar

Final Flight Of The Osiris er utvilsomt den beste.

Øh? Hvor har du sett den?

Ja. :D

Du kan se alle 9 idag. Rettere sagt, Animatrix.2003.DVDRip.XviD-DVL. :D

:D hyssj!! ;D

The animatrix var UTROLIG bra.. (bortsett fra den der detective story)

The Second Renaissance I og II var best, sammen med den med hu jenta og de ungene som får oppleve den plassen hvor det var en "error" i selveste matrix! aww får frysninger!! :D:woot:

Hva var det den het igjen?

BTW, Kids Story var vel ikke sånn Japansk anime?

Hilsen en som EGENTLIG IKKE liker japansk anime, men dette var noe av de beste tegnefilmene ever!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...