Spaz Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Warner Bros kommer med en ny animasjonsfilm inspirert av The Matrix. Filmen er delt opp i 9 kortfilmer der man utforsker bakgrunnen og alternative sider ved Matrix. I dag ble det lagt ut en ganske lang "teaser" av den ene kortfilmen på internett. Hvis du liker Matrix er dette verdt å få med seg! Bredbånd er anbefalt siden filstørrelsen er ganske stor http://www.intothematrix.com Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Å gud hvor jeg hater QuickTime player ! Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Å gud hvor jeg hater QuickTime player ! Jeg også Funket ikke i mplayer og xine @ linux Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 såg nesten litt bra ut :smile: Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 det ser litt kult ut :smile: har første episode, men ikke giddet å sett den enda.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 (endret) ee Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Lasta den ned i dag, må si den faktisk er en av de bedre animefilmene jeg har sett. Jeg likte måten maskinene var framstillt som de gode, og menneskene som de som ødela. Alle burde ta å se denne Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Å gud hvor jeg hater QuickTime player ! Hvorfor det? Virket bra på min gammle sliter, sikker formye rot på pc'en din Nei fra spøk til alvoret, er ikke enket å forklare hvorfor quick time funker på min maskin og ikke på din? Men den filen var diger ca 150MB. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Eneste jeg erger meg over med quicktime er at det ikke går an å få den fullscreen, ellers synes jeg den er yperlig, serlig til streaming av trailere osv. Lenke til kommentar
Monhart Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Å gud hvor jeg hater QuickTime player ! Herregud så enig jeg er. Vurderer å starte privat korstog mot alt som har med QuickTime å gjøre.. arg.. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Monhart: animerte avartarer er forbudt. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Stilig, de satser virkelig stort med Matrix i år. 2 filmer og the animatrix... Selvfølgelig bruker de quicktime, tror du de vil støtte en filmformat som blir brukt SÅ masse i pirartsammenheng... Lenke til kommentar
striky Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Andre episode er ute! Du finner link til den her Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Hvorfor skal hollywood bruke quicktime til alt de har? Tror det har noe med at Apple hadde planer om god copyright protection og sånt. Siste eg har hørt er at de har ombestemt seg. :smile: Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. april 2003 Forfatter Del Skrevet 5. april 2003 Nå er 3. episode lagt ut http://www.intothematrix.com/ Lenke til kommentar
Lch Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Og den suger pung. Fullstendig poengløs. Fans av Animatrix kan glede seg til Dreamcatcher, da Final Flight Of Osiris, Square sitt bidrag, skal følge med som forfilm. Og den ser helt fantastisk ut. Lenke til kommentar
shamanix Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 The Animatrix er japansk og er anime. 3 episoder har kommet.(www.theanimatrix.com). Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 5. april 2003 Del Skrevet 5. april 2003 Final Flight Of The Osiris er utvilsomt den beste. Det er en til som er litt bra. Husker ikke navnet på den. Synd Square ikke vil lage flere full lenght filmer. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 6. april 2003 Del Skrevet 6. april 2003 The Animatrix er japansk og er anime. Smør på flesk? For de uinnvidde: Anime translaterer til tegnefilm, manga til tegneserie. Final Flight Of The Osiris er utvilsomt den beste. Øh? Hvor har du sett den? Det er en til som er litt bra. Husker ikke navnet på den. Second Renaissance er den beste til nå, IMO. Deretter Program (utrolig lik Ninja Scroll) med Detective Story på en klar sisteplass. Synd Square ikke vil lage flere full lenght filmer. Enig, men jeg tror ikke det er viljen det står på. Hadde ikke amerikanerene blandet seg så mye i FF, hadde det nok blitt en veldig annerledes film. Om den da hadde gjort det bedre inntjeningsmessig, tviler jeg litt på, dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå