Gå til innhold

Bilspill hvor du kan kjøre fritt rundt


joejoe

Anbefalte innlegg

Det kommer en del gode bilspill for tiden, men en ting jeg savner er flere åpne bilspill (hvor du kan kjøre fritt rundt altså).

 

I fjor skaffet jeg meg Test Drive Unlimited, som jeg sluttet å spille etter over 100 timer i playtime, alt fullført og 1000/1000 i gamescore. Nå begynner jeg å savne noe lignendes. Noen som vet om en oppfølger til TDU er på vei?

 

Vurderte også å skaffe meg Pro Street, siden det virket bedre enn de siste NFS-spillene. Men da jeg oppdaget at man ikke kan kjøre fritt rundt, droppet jeg det. Et spill jeg ser frem til er Burnout Paradise, men det blir jo ikke helt det samme. Kommer nok til å savne litt mer realisme (ikke krasj og slik hele tiden) og ekte biler.

 

Noen som vet om noen andre slike spill som er på vei? Eller oppfølger til TDU?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Midtown Madness finnes ikke til 360 (såvidt jeg vet).

 

Carbon finnes jo, har vurdert det. Spilte litt på PS2, men tviler litt. Feil stil, litt lei av NFS-serien. Likte den bedre for noen år siden. :p

 

GTA-spillene er jo noe jeg aboslutt elsker. Er jo egentlig ikke bilspill, men like morsomt. Har dessverre spilt meg lei av de som har kommet ut til nå. Ser frem til GTA IV. :)

Endret av SoN Nessa
Lenke til kommentar

Crackdown er jo konge. Ikke nok med at du kan utvikle deg til å bli en superhelt som hopper opp flere titalls meter og kaster biler rundt omkring, men selv bilene kan oppgraderes. I tillegg er det definisjonen på "gjør hva du vil". Bare husk å ikke prøv å samle alle de grønne kulene. Det er teknisk sett mulig, men du kommer til å hive hele skiten ut vinduet i frustrasjon når du mangler ti, femten stykker og har lett konstant i fire uker. Hehe.

Lenke til kommentar

Crackdown har jeg også spilt så mye at jeg har full skill i alt og klart det meste og spilt meg lei av det.

 

Er litt fristet til å ta opp igjen Test Drive Unlimited, men ettersom jeg hadde over 100 timer i playtime og har fullført alt, samt litt lei av online racing der vet jeg ikke om jeg gidder. Forresten så merka jeg at saven min på TDU ikke var der også, så tvilsomt jeg gidder å starte på nytt.

 

Men leste litt om Burnout Paradise på gamer.no, uten tvil et spill jeg ser frem til. Får i mellomtiden klare meg med Forza Motorsport 2 og snart Project Gotham Racing 4.

Lenke til kommentar

Haha, det har jeg gjort mange ganger. Utrolig gøy.

 

Har solgt spillet nå da. :(

 

Hadde forresten alle de grønne Agility Orbene :) Og manglar 2 eller 3 Hidden Orbs, men orka ikke å sette meg ned og lete etter flere av dem da jeg fikk meg nye spill.

Endret av SoN Nessa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...