TheJackal Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hei. Jeg har nå to harddisker og Vista. Problemet mitt er at jeg ikke får tilgang til filene på (D:)! Jeg får bare opp meldinger som "You may not have the appropriate permissions to access the item" og "Access is denied". Hjelp meg! :boxed: PS. jeg er administrator, og det er Vista 64-bit. Lenke til kommentar
Semikolon Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 høgreklikk på D: properties security advanced owner edit velg deg sjøl som eiger merk replace owner on subcontainers and objects trykk ok og ok dette kan ta litt tid viss du har mange filer på disken. du får mest sannsynleg opp ei melding om at endringar ikkje vil vere synlege før du har åpna egenskaper på nytt eller ettelleranna slikt trykk ok på properties så går du inn på properties->security en gang til der legg du til EVERYONE med minimum lesetillatelse. men for best sikkerheit kan det vere greit å ikkje gi den gruppa meir tillatelsar. SYSTEM, Users og Administrators kan få full tillatelse. Creator owner kan du og legge til med full tilgang, men det trur eg ikkje har stor betydning. husk å erstatt tillatelsar for alle underobjekt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå