Ullsokk1 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hei har blitt plaga av stemmeskifte i snart 1 3/4 år nå og jeg vurderer selvmord. er 13 år og går på ungdomskolen så skulle gjerne blitt ferdig. går det ann å gjøre noe med dette? Vurdert selvmord men bestemt å gi gud en liten stund til å fikse den Lenke til kommentar
Korka Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Så du kom i stemmeskifte når du var 9-10 år gammel, tvilsomt... Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 stemmeskifte viser bare at du er iferd med å bli (litt) mer voksen tviler på guden din kan hjelpe deg da hehe Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Så du kom i stemmeskifte når du var 9-10 år gammel, tvilsomt... 1 3/4 år, altså 1 år og 9 månader. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Så du kom i stemmeskifte når du var 9-10 år gammel, tvilsomt... Nei jeg jeg mener 1 år og 3 fjerdedeler Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ikke for å være ekkel altså, men dæven steike. Har du ikke noe annet å gjøre en å sutre over det? ALLE har gått igjenom det (hvertfall gutter) Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Selvmord på grunn av stemmeskiftet? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Vær glad for at du i det hele tatt har kommet i stemmeskiftet, tenk deg hvordan det hadde vært når du blir voksen og hadde hørt ut som en liten skrikeunge. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Selvmord på grunn av stemmeskiftet? Du kjønner hva jeg mener Men jeg har hatt den lyse og sprukne stemmen så lenge at det er nesten no å sutre over Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Selvmord på grunn av stemmeskiftet? Du kjønner hva jeg mener Nei, jeg skjønner ikke hva som er problemet med stemmeskiftet. Det viser bare at du blir mann i motsetning til de andre i klassen din. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Selvmord på grunn av stemmeskiftet? Du kjønner hva jeg mener Men jeg har hatt den lyse og sprukne stemmen så lenge at det er nesten no å sutre over Nei, faktisk ikkje, det er lite lurt å spøke med sjølvmord. På måten du svarte Konnis oppfattar eg dette som eit problem du er litt irritert over, lang vei deirfrå til sjølvmord. Eg trur ikkje det er stort du kan gjere, mulig apoteket eller helsekostbutikkar har noko, men det er ein prosess alle må gjennom. Kor lenge det står på varierer. Når du seier du har vore i stemmeskifte i 1 3/4 år, går den opp og ned eller har det ikkje skjedd noko som helst? Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hei har blitt plaga av stemmeskifte i snart 1 3/4 år nå og jeg vurderer selvmord. er 13 år og går på ungdomskolen så skulle gjerne blitt ferdig. går det ann å gjøre noe med dette? Vurdert selvmord men bestemt å gi gud en liten stund til å fikse den Beklager om jeg er direkte nå, men selvmord på grunn av stemmeskifte blir for dumt. Du skriver at du har vært i stemmeskiftet en stund, men jeg kan trøste deg med at det går over, for det gjør det. Er det noen spesiell grunn til at du reagerer så kraftig på dette? Har du kommet tidlig i stemmeskiftet, eller kanskje seint i forhold til andre i klassa/vennekretsen? Har noen mobbet deg for dette? Uansett grunn, så må du huske på at dette er noe alle må igjennom. Og som sagt tar det slutt, det gjør alt. Hvis du vil prate med noen under fire øyne kan du ta kontakt med helsesøster på skolen din, eller med fastlegen din. Begge har taushetsplikt. Kanskje du også kan snakke med rådgiveren på skolen, de skal hjelpe med følelsesmessige problemer også. Igjen, livet byr på mye som du ikke har fått opplevd enda, så ikke tenk på å legge inn årene på grunn av litt motstand, snakk heller med noen om det. Det hjelper. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Det er noe jeg har irritert meg over i lang tid ja. Har ikke blitt mobba direkte siden jeg er den sterkeste på trinnet mitt men den er så lys og har lett for å sprekke. det var greit i starten men nå syntes jeg det har pågått litt lenge uten noe forandring Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det er så godt som ingenting du kan gjøre, du må bare vente. Let it go. Ikke tull med selvmord. Det er mulig at du mener det som en "joke", men det er faktisk et veldig seriøst tema som ikke burde spøkes med. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hah, først leser jeg om en som vil begå selvmord fordi han har det så utrolig kjedelig, så leser jeg dette >.> Fint at det var en spøk, startet å lure på om ungdommen i dag er helt sprø, og nei du får bare vente til det går over. Lenke til kommentar
philiphs Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Vær glad du har kommet i stemmeskifte du, er 14 og har også kommet i stemme skifte men nen av kompisene mine har ikke, skulle hørt stemmen hans du. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Da jeg var i stemmeskiftet, hadde jeg det lenge og fikk den seint. Det er bare og vente, så går det over etter hvert Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Blast from the past, hm. 25/11-2007 ble tråden opprettet. Ettersom sokken har var på sist gang 10/10-2008 så får en håpe at stemmen ikke tok knekken på han. Husker da jeg var i stemmeskifte, morsom periode, ble familiens latterpunkt under middagene og alt ble plassert langt fra meg slik at jeg møtte spørre. Og da gikk det selvfølgelig i vilt assortemang av høye og lave toner. Lenke til kommentar
Gjest H3NR1K Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Selvmord på grunn av stemmeskiftet? Du kjønner hva jeg mener Men jeg har hatt den lyse og sprukne stemmen så lenge at det er nesten no å sutre over Ey hvor enge hadde du den pipingen, sliter med den og. Hilsen en gutt med veldig pipe stemme.... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Du har vært plaget med det i 1,5 år? Jeg ble akkurat 100% ferdig med stemmeskiftet (kom sånn en gang i ny og ne, jæklig irriterende) og jeg er 18, altså ca 5 år siden. DILL WITH IT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå