Massimas Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Heyiuzsann Trenger litt hjelp til å finne en Intel datamaskin. Den kommer til å bli brukt til spill, men samtidig også til video, og fotoredigering. Som det sto i tittelen, skal den helst ikke være på en pris over 8000 kr. Har ingen deler fra før av, så jeg trenger både skjerm, mus (helst logitech G*) og tastatur. Vil ha Windows Xp Som OS siden det er den som tar mindre av minnet (enn Vista) og siden det er den som er mest stabil. Lenke til kommentar
Massimas Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Ingen som vil hjelpe meg ? Nå ble jeg skikkelig lei meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Se på de andre trådene her, der finner en mange som er ute etter noe lignende... dessuten er det ikke lov og bumpe før 24 timer har gått... Lenke til kommentar
Massimas Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 okay det skal jeg huske på Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå