NextoN Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Hei jeg lurte på om man vil få nedsatt effekt, eller dårligere prestasjon for treningen, mest med tanke på styrketrening om du har sex på dagen eller på dagen før treningen. Er jo en ganske stor energibombe som du slipper fra deg. Endret 25. november 2007 av NextoN Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har hørt det er bullshit Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 visst man no er såpass opptatt av trening, så er man kanskje litt For opptatt av trening? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Sexuell opphisselse gir økte testosteronnivåer. Det optimale vil være å skaffe seg luremus før trening Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Så det vil si at det er best å kutte ut sex før trening og heller skaffe seg en skikkelig luremus Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Bli skikkelig opphissa, da stiger testosteronnivåene i været Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Opplever selv at jeg blir litt slapp og mister litt treningsmot,men det kan jo være psykisk i mitt hode.. Prøv og finn ut!Er vel bare å eksprimentere litt.. Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Hva tenker dere: Sex dagen før eksamen, eller la vær? Selv tenker jeg at hvis du har sex dagen før at du er mer avslappet, derfor bedre resultat. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har hørt det er bullshit Kilde? Jeg vet ikke men vet jo at sæd inneholder for det meste protein så vet ikke hva som er best, men selv hadde jeg nok hatt sex uansett. Lenke til kommentar
ellys Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 gidder ikke prøve lete opp artikkler, men har vært flere artikkler rundt dette i vg, db, aftenposten i forbindelse med doping. Kort fortalt vil jenter som har sex få en stor energi boost, typ øke sine prestasjoner i idretter (høyere testosteron nivå) etter sex, mens gutter får en utlandning og vil yte markant dårligere. Husk at dette er i forhold til toppidrettsutøvere, for dem gjør det noe og gå fra 9.90 på 100m til 10.01, for den jevne mosjonist vil jeg tro dette ikke har noe og si Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hmm interessant, er flere her som sier det motsatt og referer igjen til artikler de ikke klarer/gidder å finne frem. Hva sier dette? Unødvendig å komme med konklusjoner når du ikke har fakta å stille opp med. Lenke til kommentar
NextoN Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Vell når det kommer til styrketrening tror jeg det har noe å si. Men eksempel jogging og utholdenhetsidrett har det lite å si. Men det er min mening. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Trening til vanlig er det greiet mener jeg. Jeg pleier personlig å onanere før trening, da jeg blir jævlig varm av det, og jeg ikke orker å sitte på en tråsykkel i 20minutter - dessuten, er det ikke så vondt å varme opp på den måten Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Thomas Hansvoll har jo en ganske fin mentalitet på det greiene der. Men men, for hobbyworkouters tror jeg det ikke er snakk om store forskjeller. Når det gjelder eksamen tror jeg sex er lurt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå