John-Abruzzi Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Hallo, jeg søkte litt rundt på *host* fant en pakke med over 400 filmer. Veldig nye filmer fakstisk, men uansett er det noen som vet om noen flere sliker pakker? eller hva jeg kan søke etter for å finne noen? *torrent Endret 25. november 2007 av Skagen Lenke til kommentar
jahas Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 nå ser nok politiet innlegget ditt her, sporer din ip, og gir deg en kraftig bot. 400 DVD-er * 100kr(pris) = ca. 40 000kr i bot Bare hyggelig Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 hehe, politiet tjener godt da kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Stenges grunnet brudd på retningslinjene #8: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding. Endret 25. november 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg