Mrfluesikring Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Kom med deres historier her: Gikk jeg under et tre (ikke juletre) så fikk jeg en kongle i hodet. Men jeg sa ikke au jeg sa oi! Det er sykt. Kom igjen a Helilage ikke vær så kjip Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Enda mer meningsløs imo Edit: skikkelig sykt at du fikk en kongle i hue og du sa Oi istedet for au Endret 25. november 2007 av Freak627 Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 jeg har fått en stein i hode.. og jeg skrek ikke, er det sykt eller? Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Enda mer meningsløs imo Edit: skikkelig sykt at du fikk en kongle i hue og du sa Oi istedet for au Hvor ofte får man en kongle i hodet da? Noen gang tenkt over det kanskje? NE!I jeg har fått en stein i hode.. og jeg skrek ikke, er det sykt eller? Nei ikke vist du besvimte eller ikke glemte det Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg surfet på et forum, så gikk jeg inn på en tråd. Så var den så dårlig at jeg nesten lo. Bestemte meg for å ikke poste. Så kom det en hengelås. Så plutselig spratt den samme opp igjen. Det var sykt. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 tror ikke jeg glemte det, fordi jeg skrev det jo her Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 tror ikke jeg glemte det, fordi jeg skrev det jo her mener mens det skjedde, du kom sikkert på det senere oi: jeg fikk jo en stein i hodet. Da er det forsent og si au Jeg surfet på et forum, så gikk jeg inn på en tråd. Så var den så dårlig at jeg nesten lo. Bestemte meg for å ikke poste. Så kom det en hengelås. Så plutselig spratt den samme opp igjen. Det var sykt. Jeg har nøkkelen din rampealder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg