_LoRd_Jr_ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 hei Jeg kom til skade for og miste skjermkorte mitt i gulve, og det funker ikke lengre Det er et 8800gtx 768mb kort, koste meg rundt fem tusen når jeg kjøpte det Og over tid så har jeg jo begynt og like dette korte men blir litt dyrt sånn rett får jul og kjøpe et nytt et! Det jeg lurer på om det går ann og sende det et sted og få det repparet istede for og kjøpe et nytt? Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Feilsøking av slike små, avanserte elektriske komponenter krever så lang tid at det neppe vil lønne seg. Når en til slutt skal begynne å lodde kan dette føre til ytterligere skade på kortet. Med mindre du ser synlig skade på transistorer ellns, tror jeg du bør droppe det. Lenke til kommentar
Slettet profil Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Enig med Garanti. Sjekk om det er løse eller ødelagte kontakter. Løse komponenter kan enkelt loddes på igjen, det har jeg selv gjort, uten å være spes god til lodding. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 send inn der du kjøpte det og håp på et nytt kort, har funka for meg på en harddisk, Lenke til kommentar
_LoRd_Jr_ Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Takker for svar, jeg kan ikke se noen skader Så da får jeg prøve og sende det inn igjen for og høre hva de sier! Får håpe jeg får igjen et nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå