Aidem Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Hei! Jeg har fått to store klumper framme i tungen min. det er som å ha krampe i tungen. Det gjør veldig vont når jeg "kjenner" litt på dem. Jeg har en mistanke om at det kan være snusen. Har ikke gått til lege, burde jeg? Visst dere ikke har noen forslag om hva det kan være. Tungekreft? Endret 25. november 2007 av Aidem Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Sånnja. nå kan jeg svare serriøst Jeg vill dradd til legen så fort så mulig. når du never ordene "store" og "vont" høres det ikke noe bra ut Endret 25. november 2007 av Figge90 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hvor "stor" er stor? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Krampe og kreft er litt forskjellig, dessuten er det vel munnhulen som er utsatt for kreft ikke tungen. Ta en tur til legen, det er nok best å få sjekket det. Lenke til kommentar
Aidem Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Jeg bruker ofte tungen til å skyves snusen oppover.. Men, dette er noe som kommer å går. Det er ikke snakk om så store at du ser dem, men de ka kjennes, å klemmes på.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 det er mulig du bare har "bitt" deg i tungen.. pleier å gjøre det uten at jeg vet det, så danner det seg klumper som gjør litt vondt. Lenke til kommentar
Aidem Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Ja, for det kommer jo bare av å til.. men kan det skyldes varm kaffe og? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ja, får ofte små klumper på tungen av kakao etc, forsvinner som oftest etter noen timer Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Ja, for det kommer jo bare av å til.. men kan det skyldes varm kaffe og? Brannsår med andre ord. Hvis dette kommer bare når du har drukket varm kaffe, er det ingenting å bekymre seg om, bare vær litt mer forsiktig neste gang. EDIT: Og så langt er det ingen grunn til å besøke legen. Endret 25. november 2007 av Q-tip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå