krøllas Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hei, har kjøpt meg ny PC og har lyst til å laste ned en ny driver til skjermkortet. Jeg har laptopen Aspire 5720ZG og skjermkortet er 1024MB NVIDIA Geforce 8400M GS TurboCache. Det står at jeg har 32-bits Windows Vista Home Premium, men når jeg skal laste ned driver på Nvidia.com får jeg at at driveren ikke stemmer for mitt operativsystem. Jeg velger 8-series, 8400 GS series og 32-bits Vista. Har prøvd med både US og UK language( hvis det har noe å si?), men får samme feilen da og. Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
krøllas Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Caze Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 8400M er et OEM-kort og supporteres derfor ikke direkte av Nvidia. Enten må du hente ned driverne fra laptop-produsentens hjemmeside, eller så må du prøve tredjepartsdrivere. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5720.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå