vesleengen Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Slenger inn Neon Genesis Evangelion, gode lyder og bra tegnet til og være 12 år gammelt.Kampene er kanskje litt lite variert, men måten hele historien er lagt ut på og fremført, får deg til og dette lengre ned i kanin hullet etterhvert som du ser på. Rent følelse messig er det realistisk satt opp og gir seeren et mer menneskelig syn på serien. kunne tenke meg en renovert utgave jeg med digitalisert lyd og farge... da hadde de eid enda mer Lenke til kommentar
Danniboy1234 Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Hmz, jeg personlig liker vel egentlig det som blir sett på som litt mer "old fashion". Kan kose meg like mye med en episode av f.eks Dragon Ball som det jeg kan med Afro Samurai. Holder for øyeblikket på å se Hajime No Ippo, som jeg faktisk syntes er sinnsykt bra ^^ sett til episode 45 nå, bynte å se på mandag (Jadajada, det går ikke så fort, men med trening og skole hver dag så er det nesten så det blir i overkant ) Viktigste en anime trenger etter min mening er at den gir deg den "feelingen" som gjør at man kan sette seg ned og se 20+ episoder i strekk og fortsatt ville ha mer. Og det betyr ikke at det er noe spesielt god storyline eller digitale tegninger. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hmz, jeg personlig liker vel egentlig det som blir sett på som litt mer "old fashion". Kan kose meg like mye med en episode av f.eks Dragon Ball som det jeg kan med Afro Samurai. Holder for øyeblikket på å se Hajime No Ippo, som jeg faktisk syntes er sinnsykt bra ^^ sett til episode 45 nå, bynte å se på mandag (Jadajada, det går ikke så fort, men med trening og skole hver dag så er det nesten så det blir i overkant ) Viktigste en anime trenger etter min mening er at den gir deg den "feelingen" som gjør at man kan sette seg ned og se 20+ episoder i strekk og fortsatt ville ha mer. Og det betyr ikke at det er noe spesielt god storyline eller digitale tegninger. jeg så neon genesis på en dag jeg:P samme med love hina, fruits basket og samurai champloo... Lenke til kommentar
Danniboy1234 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Ja, Neon Genesis var ganske bra, lenge siden jeg så den nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå