Gå til innhold

Transformers 2: Release-dato annonsert!

femftifem

Anbefalte innlegg

Det har blitt annonsert at filmen kommer ut 26. Juni 2009.

Når det er snakk om annen lekket informasjon så har jeg funnet frem dette:

Transformers 2 Production Designer on Board

Source: Superhero Hype!

November 7, 2007

It looks like a production designer has already been hired for Transformers 2. Nigel Phelps, who worked with director Michael Bay on Pearl Harbor and The Island, is listed on the United Talent Agency's website as having the job. Phelps is currently working on Universal's The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor.

Ser frem til dette.

Endret av Nrjey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bay og Spielberg er med å lage denne filmen også (henholdsvis regissør og produsent). Lite uromoment med tanke på filmen er streiken blant manusforfatterne. Filmen har ikke et ferdig manus enda, så vidt jeg vet. I tillegg kan det fort bli streik blant regissører og skuespillere til sommeren.

Men om alt går etter planen får vi oppfølgeren til sommerns store film (årets film for min del) i juni 2009. Samme måned får vi også forhåpentligvis WB sitt storprosjekt Justice League også, om det prosjektet ikke går ad undas. Så for min egen del kan det se ut som tidenes kinomåned, da jeg er veldig svak for denne typen filmer. :)

Lenke til kommentar
Filmen er nok ferdig innspilt allerede. Nå skal bare Michael Bay bruke på de siste $50,000,000 på spesialeffekter.

Say what? Det stemmer nok ikke :)

Filmen har ikke manus på plass engang, sist jeg hørte. Filmen vil få problemer om det blir streik til sommeren, i tillegg til at den sliter grunnet nåværende streik også (ene streiken overtar for den andre).

Filmen er fortsatt i pre-production fasen. Bay har sagt lite om filmen, men har lovet mye løgn:

Transformers director Michael Bay is looking to avoid what he had to go through for the first film. For the sequel, they will be leaking false info to fans to keep them off track of what they are really doing. He tells Rotten Tomatoes:

One thing I do know is I know how to screw them up more," said Bay. "We're going to leak a lot of false information all over the place. I now know their game. They're going to get a lot of script treatments that they think are going to be the script. They will never see the script. We've got scripts and treatments written up that we're going to leak. No one's going to know."

Scoopers who currently think they're sitting on a hot one, here's a head's up. "There's one out that's fake right now. There are going to be many others."

Transformers 2 is scheduled for a June 26, 2009 release.

Lenke til kommentar
Filmen er nok ferdig innspilt allerede. Nå skal bare Michael Bay bruke på de siste $50,000,000 på spesialeffekter.

Say what? Det stemmer nok ikke :)

Filmen har ikke manus på plass engang, sist jeg hørte. Filmen vil få problemer om det blir streik til sommeren, i tillegg til at den sliter grunnet nåværende streik også (ene streiken overtar for den andre).

Filmen er fortsatt i pre-production fasen. Bay har sagt lite om filmen, men har lovet mye løgn:

Transformers director Michael Bay is looking to avoid what he had to go through for the first film. For the sequel, they will be leaking false info to fans to keep them off track of what they are really doing. He tells Rotten Tomatoes:

One thing I do know is I know how to screw them up more," said Bay. "We're going to leak a lot of false information all over the place. I now know their game. They're going to get a lot of script treatments that they think are going to be the script. They will never see the script. We've got scripts and treatments written up that we're going to leak. No one's going to know."

Scoopers who currently think they're sitting on a hot one, here's a head's up. "There's one out that's fake right now. There are going to be many others."

Transformers 2 is scheduled for a June 26, 2009 release.

Hvilken streik er det snakk om?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...