AvidGamer Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Rart ingen har nevnt denne enda, men jeg synes When Harry Met Sally er fantastisk bra. 1 Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det blir kanske litt standard å nevne The Notebook i en slik diskusjon, men det er en av dei skjeldne innen sjangeren jeg har likt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Broken Flowers og Lost in Translation er gjerne kjærlighetsfilmer, men det kommer vel an på personen som ser. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Broken Flowers og Lost in Translation er gjerne kjærlighetsfilmer, men det kommer vel an på personen som ser. Ja, Broken Flowers er veldig søt Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Det blir kanske litt standard å nevne The Notebook i en slik diskusjon, men det er en av dei skjeldne innen sjangeren jeg har likt. The Notebook ble jeg faktisk innmari skuffa over. Gledet meg masse til å se den, men av en eller annen grunn så levde den ikke opp til forventingene. Dessverre. Endret 22. januar 2008 av yvonne2 Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 A walk to remember.. Mye dårlig skuespill men historien er veldig bra synes jeg. Er den siste filmen jeg har sett som jeg faktisk ble litt trist av! Lenke til kommentar
pi. Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Love Actually og Lost in Translation anbefales på det varmeste. Begge disse filmene varmer hjertet med god gammel elektrisk stemning mellom karakterene. Man blir revet med i følelsene mellom dem. Lenke til kommentar
EvigMunk Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Hva med Brokeback Mountain? Den er trist, og passer bra til minne om Heath Ledger. Fantastisk soundtrack i denne også. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Mange kjærlighetsfilmer blir som regel klissete, men en som virkelig er bra i mine øyne er Secretary (2002). Among the best films of 2002 and among the sexiest movie I've ever seen. (I've also heard three different women say it’s the sexiest movie they’ve ever seen and I trust women in these matters.) Resten av anmeldelsen finner man her. Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Filmen er på fransk, men det gjer ingenting. Det er vel bare en fordel? Man ser jo stort sett altfor mye engelskspråklig film og går ofte glipp av filmer fra mer spennende filmland. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Notting Hill og Love Actually er koselige filmer. Lenke til kommentar
Skumtroll Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Notting Hill og Love Actually er koselige filmer. Hugh Grant! Hoho, jeg digger'n Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 (endret) Syntes at Note Bokk var litt søt Men da kan jo ha noe med at jeg så den alene med 6 Damer i denne månenden. Jeg glemte og si at de er liksom de som er Topp Ranked på skolen. Det var en hyggelig opplevelse Endret 26. januar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå