umlg Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Jeg kunne trengt hjelp med hijack eller hva det heter! Er det noen som kan forklare? og fortelle vilke filer jeg skal slette? Har heller ikke fått slettet virusene! Mine prosesser dobbler seg, og de står igjen så jeg må lukke de via ctrl + alt + delete. Endret 25. november 2007 av umlg Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Nå er det jo Norbat som er eksperten her, men jeg kan prøve så godt jeg kan. Kjør HijackThis, og legg ut loggen, så kommer Norbat eller noe andre og sjekker det. Har du antivirus ? Prøv SuperAntispyware, med gratis trail, og kjør det i sikkerhets modus (tapp F8) eller noe under oppstart, og kjør Complete scan. Husk og oppdater først. Så kan du ta en tur med ComboFix(fikk jeg beskjed om) og legge ut loggen her. Det med ComboFix vet jeg ikke om du trenger, så ta det andre jeg sa først du Bare vent til Norbat kommer, han kan det der! Endret 25. november 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå