Q-melk2 Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Takker for svar... Blir vel til at jeg får rusle ned på butikken å sjekke om de har noen gamle flysims mens jeg venter på lock on :MAC såg meget lovende ut... Har bestillt X45, er den bra? Valgte den som var grei pris på og såg best ut... Eg syntes du burde prøva flanker 2.5. det e e ein bra demo for lockon ska finna ein link kor du kan bestilla den. vis du vil. http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B...6499871-0708420 kjempe billig. Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Jeg kjører IL-2 Forgotten Battles her og synes det er døds bra. Ellers så gleder jeg meg også til LO:MAC som kommer iløpet av sommeren. Lenke til kommentar
Über Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 HeiNoen som vet om noen bra realistiske flyspill? Helst av nyere dato eller som kommer ganske snart. Jetfly eller helikopter er foretrukket... Spillt endel EF2000, men har liksom aldri funnet flyspill som er like bra. På forhånd takk FS2004 & LO:MAC kommer jo snart, men som tidligere nevnt er Falcon 4.0 meget bra (+ Jane's F/A-18 ). Når det gjelder hokus spill så er det bare Enemy Engaged: Comanche vs. Hokum som gjelder. Meget flott dynamisk kampanje, og litt slu AI til tider :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå