ogn Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Har tenkt å kjøpe meg en cd-brenner og også bruke den som vanlig cd-rom. Mens jeg så etter en passende på komplett kom jeg over en vanlig brenner som også har dvd-rom. Fungerer dvd-romen bra på slike brennere, eller bør jeg kjøpe en dvd separat? Lenke til kommentar
Jave Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 det er vel billigere med to, er det ikke ? Bedre og fordi du kan brenne fra cd til cd uten å lage img. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg har selv prøvd en Plextor sak med CDRW og DVD. Funka helt glimrende! Lenke til kommentar
JuB Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Har en PlexCombo 20/10/40 +12, funker helt topp men, har ikke testa å spille DVD på den enda. Så når jeg tenker meg om, er det nesten ikke vits med DVD hvis du har bredbånd. Like greit å laste ned en film. Lenke til kommentar
Joergen Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg har en CD-R/DVD-spiller combo sak.. Funker helt utmerket den. Ser ingen forskjell på den og noen annen DVD-spiller jeg har prøvd. Eneste som trekker combo litt ned er vel prisen? Har ikke sjekket i det siste, men sist jeg sjekket så var det ganske mye dyrere for en combo enn for å kjøpe DVD-spiller, og Cd-brenner hver for seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå