2ball_ Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 jupp... Jeg har ikke headsett til PC-en og dette er noe jeg BURDE ha.. Jeg har ikk noe peil. på hva som er bra, så jeg laget denne posten. Headsettet skal slippe inn minst mulig lyd utenfra, "må" ha mic. og (selfølgelig) best lyd til en bra pris(det er ikke snakk om å ha gull kabler eller no sånt "sykt") Mvh. 2ball(s) Takk... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Skal du ha noe skikkelig, så begrenser du utvalget ditt utrolig mye hvis du "må" ha integrert mikrofon. I utgangspunktet har alle lukkede headset en del demping, men noen skiller seg positivt ut: Beyerdynamic DT770-80 Pro har nok ganske bra demping, men selv venter jeg på DT770 M med 35 dB demping. Det blir nesten som å ha på seg hørselvern, men så ligger prisen på feil side av 2000 kroner også. Her er forresten hw.no's test av DT770-80 Pro. Det finnes også en 32 Ohms utgave, men jeg vet ikke om den har bedre lyd.e EDIT: et annet alternativ er Razer Barracuda HP-1, men det gjør seg nok aller best sammen med Razer Barracuda AC-1 lydkortet, som i seg selv koster over 1000 kroner. Endret 25. november 2007 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Har selv DT770-80 Pro, veldig god demping, behagelige å ha på seg, og en hærlig, hærlig lyd. Annbefaler dette. Jeg gjorde en del research før jeg kjøpte mitt headset, bla. på barracuda, men den kan ikke sammenliknes med feks dt770 da bassen på razer sitt headset beskrives som pinglete. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Flyttes til Hodetelefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå