Gå til innhold

Defekt Maxtor OneTouch?


gundik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en 200BG ekstern Maxtor OneTouch som ikke er tilgjengelig lenger. Har testet den på en annen pc, uten resultat. Den synes ikke lenger i utforsker/enhetsbehandling.

 

Hvis noen har tips ang. dette hadde det vært gull!

 

På forhånd takk!

Spinner disken opp, eller virker den helt død? Du kan, med den følge at garantien forsvinner, åpne disken og koble den opp internt i PC-en. Da kan du også få kjørt diagnoseprogrammer på den, så fremt det ikke dreier seg om en mekanisk feil. Hvis dette er tilfelle, eller at du ikke har spesielt viktige data på disken, burde du returnere den.

Lenke til kommentar

Den vises i utforsker, men jeg får "I/U feil oppstod" når jeg prøver å få tilgang til den...

 

Den blå lampen blinker ett par minutter etter dette. Dette indikerer bare at den jobber med ett eller annet.

 

Enhetsbehandlingen sier selvsagt "Denne enheten fungerer som den skal"...som alltid :thumbdown:

 

Når jeg starter den opp dukker det opp en "Ny USB enhet" som vanlig, pluss autokjør.

 

Tror disken er fra 2003/4, bedriftskjøp, da er vel ikke returnering ett alternativ?

 

Hendelsesloggen sier disken har en "dårlig blokk"...

Endret av gundik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...