NadeN Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 heisann er vel noen eksperter på anime som kan guide meg litt her, jeg har nettopp sett ferdig fullmetal alchemist og elfen lied, og vil så gjerne oppleve en god anime som kan ligne litt i den retningen på de to, kan være blodig men smart og interresangt, liker også sånne katastrofe animer krig og jordens ondergang osv hvis det finns. noen som kan anbefale noe? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hvis du vil ha noe smart og interessant ville jeg absolutt gått for Death Note. Den har få/ingen (?) elemter av det FMA har, men passer beskrivelsen ovenfor ^^ Lenke til kommentar
nAD Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Gundam Seed (også Gundam Seed Destiny), Neon Genesis Evangelion også Code Geas tror jeg du vil like. Lenke til kommentar
NadeN Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 har allerede sett ferdig death note helt fantastisk spennende skal sjekke ut de dere anbefaler Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Tja.. Du kan titte på: Tengen Toppa Guran-Lagann Full Metal Panic! serien Berserk Black Blood Brothers Black Cat Black Lagoon Gundam 00 Utawarerumono Witchblade Er noen av de jeg anbefaler. Hvis du vil ha en litt mer.. Fullkommen liste, kan du sende meg en PM^^ Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Ergo Proxy er etter min mening ett av de aller beste der ute, veldig seriøst, dyp og intelligent anime. Men den er langt ifra for de fleste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Høres ut som Neon Genesis Evangelion og Ergo Proxy kan være noe for deg. (Originale animeserier er alltid best) Endret 30. april 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
perman07 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Hmm, synes Ergo Proxy var litt pretentiøs jeg. Ikke så intelligent som folk skulle ha det til. Menmen, folk er ikke enig med meg på denne. Jeg anbefaller Monster, den går igjen på anbefallingstrådene, men jeg nevner den for det. Realistisk anime med et jævlig bra plot. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Last Exile kan jeg anbefale på det varmeste. Serien har et interessant konsept, er pent tegnet og har god handling. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Jeg vil absolutt anbefale Ergo Proxy. Den er helt fantastisk^-^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå