Gå til innhold

trenger noe nytt

Anbefalte innlegg

heisann er vel noen eksperter på anime som kan guide meg litt her, jeg har nettopp sett ferdig fullmetal alchemist og elfen lied, og vil så gjerne oppleve en god anime som kan ligne litt i den retningen på de to, kan være blodig men smart og interresangt, liker også sånne katastrofe animer krig og jordens ondergang osv hvis det finns. noen som kan anbefale noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Tja..

Du kan titte på:

Tengen Toppa Guran-Lagann

Full Metal Panic! serien

Berserk

Black Blood Brothers

Black Cat

Black Lagoon

Gundam 00

Utawarerumono

Witchblade

Er noen av de jeg anbefaler.

Hvis du vil ha en litt mer.. Fullkommen liste, kan du sende meg en PM^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Høres ut som Neon Genesis Evangelion og Ergo Proxy kan være noe for deg. :yes: (Originale animeserier er alltid best)

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Hmm, synes Ergo Proxy var litt pretentiøs jeg. Ikke så intelligent som folk skulle ha det til. Menmen, folk er ikke enig med meg på denne.

Jeg anbefaller Monster, den går igjen på anbefallingstrådene, men jeg nevner den for det. Realistisk anime med et jævlig bra plot.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...