Laffebaffen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hallo! Når har det seg slik at jeg gikk over fra Tele2 til Telenor. Jeg fikk da tilsendt et nytt simkort i posten. Men når jeg setter dette inn i telefonen og trykker koden, får jeg bare beskjed om å "sette in riktig simkort." Har forhørt meg litt med noen jeg kjenner, og de sier at saken antakelig er den at telefonen min er låst til Tele2. Men hvor kan jeg taste IMEI nummeret mitt hos Tele2? Noen som har link til nettsidene deres? De nettsidene er det mest rotete jeg noensinne har sett! Umulig å finne noen ting. Det eneste jeg har funnet er at jeg må ringe dem eller trykke inn koden på ei internettside, men sida står jo ikke! Sabla irriterende greier. Skal aldri ha Tele2 noe mer. Har også et annet problem, og det er hvor jeg i såfall skal taste operatørlåsekoden når jeg har fått tak i den! Det gamle simkortet finner jeg ikke igjen.. Men skal man taste inn operatørlåsekoden med det nye eller gamle simkortet inni? For trenger man det gamle kortet har jeg i såfall et problem. Denne teksten le etterhvert utrolig lang, men håper noen som har peiling gidder å ta seg tid, og hjelpe en stakkars kar som ikke er helt inne i slikt! Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Du kan i alle fall gå inn på heimesida og sende e-post til kundesørvis. Du må gje opp IMEI-nummeret, og må truleg også gje opp kva telefon du har. Då skal du få svar som inneheld opplåsingskode, og truleg også framgangsmåten for å låse opp telefonen. Elles kan du berre slappe av, du skal ikkje ha noko SIM i telefonen når den skal låsast opp. Lenke til kommentar
Laffebaffen Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Okei, skal prøve dette Lenke til kommentar
_troffen_ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Tele2 har ingen nettbasert utdeling av låsekoder, du må sende mail eller mest sannsynlig vis ringe dem på 02000, så sender de koden til deg på mail! Lenke til kommentar
Laffebaffen Skrevet 9. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2007 Tele2 har ingen nettbasert utdeling av låsekoder, du må sende mail eller mest sannsynlig vis ringe dem på 02000, så sender de koden til deg på mail! Har allerede gjort dette Venter på svar nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå