Pañolada Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Emnetittelen sier det meste, hvordan gjør man det? Et spm til: Går det greit å la PS3'n stå på i natt? Den sto på i hele dag og kommer til å stå ca hele morgen. er litt n00b på dette Takker så meget Lenke til kommentar
daruu Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Om den står luftig og fint så skal det gå bra at den står på ja (men er jo såklart ikke bra å ha mange elektriske komponenter på når man sover da) ang plassen så aner jeg ikke Lenke til kommentar
shaker Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Husker ikke 100% hva det står i menyen men tror det er "system settings" -> "system info" eller noe sånt. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Ja takk der sto det Men det står free space 12GB/55GB, hva vild et si? at jeg har igjen enten 12 GB eller 55? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Burde gå greit å ha den på om natta ja, jeg har min sånn halvveis på hver natt. Slik at jeg kan fjernstarte den fra psp, så kan jeg se filmer uten å reise meg Ja takk der sto det Men det står free space 12GB/55GB, hva vild et si? at jeg har igjen enten 12 GB eller 55? Du har igjen 12 gb av 55 tilgjengelige. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Takk, det var det jeg fant ut når jeg fikk tenka meg om litt Når du sier halveis av mener du da at den står i standby? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå