Velociraptor Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Hei ! Jeg har nettopp anskaffet meg Halo 3. Jeg har spilt Halo og Halo 2, men jeg har funnet det vanskelig å huske hele historien. Noen som vet om noen filmer med historien til spillene eller en video av alle små filmene som blir vist i spillet ? Det hadde vært hyggelig om du sa ifra til meg. Takk ! Mvh Kim. Endret 24. november 2007 av Slevin Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Har vert utrolig bra om noen visste om enn slik film:) Går jo ann å se gjennom allt av filmer på Youtube, men tror ikke det er noe god ide Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Lån ekstradisken som følger med Legendary Edition av noen! Der er alle cutscenes fra Halo og Halo 2. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Takk for tips Laland, men da jeg ikke kjenner noen som har den utgaven av spillet så var E-wok sin link bedre. Skal lese den imorgen og se på videoene før jeg spiller mer på Halo 3 ! Takk. Sak avsluttet. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Vet det er løst men du kan lese manualen til spillet og kort og bra skrevet på norsk / svensk / dansk / sumoi tror jeg Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Ikke dumt. Men jeg liker litt lesestoff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå