snoopbo Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Jeg leter etter ny data, men trenger hjelp. Jeg hvil helst ha AMD 1,5ghx minst,Hvis det skal være pentium 4 må det minst være 2ghz. Og Geforce 3 ti 200 eller 500 512DDR RAM Et bra hovedkort. et greit lydkort. WinXP Og alt det andre for å få en komplett data. TIL MINST MULIG PRIS!! Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 PC-byggern til Komplett? http://www.komplett.no/k/k.asp?action=wizpc Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Til minst mulig pris. hmm. Jeg ville valgt følgende oppsett.. Chieftec bigtower (Dragon) Abit KR7a AMD XP 1700+ TaiSol kjøler 256 eller 512 DDR Ram Western Digital hdd Plextor CD-Brenner Gainward AGP GeForce3 Ti/550XP Creative Soundblaster Live! Player 5.1 Logitech Cordless Desktop LG 17" CRT 774FT Dette kom på (hehe) 17000,- Siden du ikek nevnte hva du trengte så tok jeg det for gitt at du skulle ha alt. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Nå er det et par tusen andre postinger med akkurat det samme spørsmålet, samme specs og lavest mulig pris. Se nå bare på dem da. De har jo allerede fått en haug med svar. -P- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå