Morten_H Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 legendary skal jo vere vanskeligt heilt til du har rett type våpen og rett type taktik enkelte ganger så fungerer ikkje rambo løping og skyting og da blir det meir sån at ein må dokka under noen steinar eller kassar Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 legendary skal jo vere vanskeligt heilt til du har rett type våpen og rett type taktik enkelte ganger så fungerer ikkje rambo løping og skyting og da blir det meir sån at ein må dokka under noen steinar eller kassar Wow, det hadde jeg aldri tenkt på. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hmmmmm, ja joo, du sier noe der. *teste* Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Har lurt på hva alle disse steinene og kassene i forskjellige spill skal brukes til. Trodde de bare var pynt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ja, jeg hadde alltid trodd at man skulle stå helt åpent å la fiendene ha klar sikt mot deg jeg. Dette totalforandrer mitt perspektiv på spill. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Høres jo riktig ut. Når jeg spiller CoD4 gjemmer jeg meg bak en søppeldunk elns når jeg ser granattegnet. Funker som faen! Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Har gjennomført alle mulige nivåer på Halo2. Siste boss tok litt tid på Legendary da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå