Gormers Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Må bare gratulere de som har fått til det. Jeg prøvde for et par år siden sammen med en skilla venn, men kom bare til der det er en scripta scene hvor en tank blir skutt av en scarab (på tredje bane eller noe sånt). Sniperne hadde så sinnssykt skills og skjøt meg i fart når jeg kjørte bil, og snur seg og skyter meg når jeg begynner å slå på de når de står med ryggen til. (i halo 2 var det slik at hvis en dør, så begynner begge fra siste checkpoint) Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det er fælt ja.. Særlig med bare to stykker og det som regel bare var en n00b som var på besøk.. Lenke til kommentar
Lars_BK Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg tror faktisk jeg kom meg gjennom solo, husker ikke helt om jeg tok siste boss. Sniperne var et helvete. Skal visst være greiere i Halo 3. Har ikke spilt gjennom det på Legendary ennå, men jeg kommer vel til det. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg sliter med Halo 3 på Heroic ! Hadde aldri greid noen av spillene på Legendary ! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Jeg sliter med Halo 3 på Heroic ! Hadde aldri greid noen av spillene på Legendary ! Men når du spiller med med en venn etter tre, så er det alltid fysisk mulig, siden en kan alltid stå å campe et annet sted mens en går fram. Gikk på alle spilla bortsett fra legendary vanskelighetsgraden i toern. Jeg har forøvrig ikke hatt noe særlig problemer med heroic alene. Klarte alle banene i halo 1 på legendary alene bortsett fra to (og jeg utnytta noen glitcher her og der på noen få av dem). Endret 24. november 2007 av gormers Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Sistemap på halo 2 er dønn umulig, på legendary. Spillte det coop hele veien men der sa det stopp. Halo 3 krevde litt loading på heroic ja, men gidder ikke legedary... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Sistemap på halo 2 er dønn umulig, på legendary. Spillte det coop hele veien men der sa det stopp. Halo 3 krevde litt loading på heroic ja, men gidder ikke legedary... hørte at du kunne bruke banshee og banke siste boss med den da xD Lenke til kommentar
Reached Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Runna Heroic solo og så tok jeg Legendary med fire kompiser, sinnsykt moro :!: Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Noen som har klart Halo 3 på legendary - solo? Lenke til kommentar
Krukmeister Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg har klart Halo 3 legendary på egen hånd. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 halo 3 legendary er muligens den lettaste i dei tri spela. for brutane tåle ingen ting iforhold te elitane som var i 1 og 2ern. men halo 2 så klarte eg alle banane bortsett fra dei to flood banane me arbiter. men tartarus den kvite apekatten e ikkje så vanskelig vis du dør så er du enten uoppmerksom eller uforsiktig elle noe sånt. men de tar tid iforhold til på easy normal og heroic så tåle han enkelte slag me sverdet. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Sistemap på halo 2 er dønn umulig, på legendary. Spillte det coop hele veien men der sa det stopp. Halo 3 krevde litt loading på heroic ja, men gidder ikke legedary... hørte at du kunne bruke banshee og banke siste boss med den da xD Jess, kompis gjorde det. Vi spilte co-op og husker jeg kjefta noe voldsomt på at han skulle gi opp å prøve å få den dumme greia inn. Det gikk ikke, basta! Jeg tok feil. >.< Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jess, kompis gjorde det. Vi spilte co-op og husker jeg kjefta noe voldsomt på at han skulle gi opp å prøve å få den dumme greia inn. Det gikk ikke, basta! Jeg tok feil. >.< det er lett det er bare å fly rett opp. (nå vet sikkert alle dette da. alle som har prøvd i alle fall) Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Klarte det ikke ble for vanskelig klarte helt bort til du møter The Flood første gang jeg og 2 andre prøvde en god stund men endte opp me at vi ga opp Lenke til kommentar
Grasulf Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg har klart de fleste banene alene på legendary i 3'ern, ikke alle jeg har giddet, cortana er sikkert drøy. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg har klart de fleste banene alene på legendary i 3'ern, ikke alle jeg har giddet, cortana er sikkert drøy. 3eren er mye lettere en 2eren Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Vi spilte co-op og husker jeg kjefta noe voldsomt på at han skulle gi opp å prøve å få den dumme greia inn. Det gikk ikke, basta! That's what she said Klarte aldri Halo 2 på Legendary, gikk vel halvveis gjennom Heroic, men jeg gidder ikke Legendary, er for utålmodig. Kanskje jeg kjører igjennom Halo 3 en gang, Heroic er lett nok, kan ikke se for meg at Legendary skal være så utrolig mye vanskeligere. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Halo 1 og 2 er gjennomført på Legendary både alene og på Coop flere ganger. Halo 3 har jeg bare gjennomfør 2 ganger på Legendary. Begge gangene i 4 player coop. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Gjennomført halo 3 på legendary alene nå. Det letteste av dem alle tror jeg, men det var ikke akkurat lett likevel. edit: leif Endret 20. januar 2008 av gormers Lenke til kommentar
DNA Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Har runna 1,2 og 3 på legendary sammen med broren min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå