Dark Archon Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det handler om respekt. Dette var da virkelig ikke morsomt. Enkelte her hører bare hjemme på 4chan. Endel av dem er på 4chan også etter det jeg har forstått . Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Til dere som sier dette er morsomt, hvordan kan det blir morsomt at voksne mennesker lurer en liten jente, så drøyt at henne tar selvmord? Det er overhodet IKKE morsomt.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Til dere som sier dette er morsomt, hvordan kan det blir morsomt at voksne mennesker lurer en liten jente, så drøyt at henne tar selvmord? Det er overhodet IKKE morsomt.. Slik jeg skjønte det er hele historien en hoax. Altså, jenta eksisterer ikke. Og har heller aldri gjort det. Endret 24. november 2007 av Heilage Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Slik jeg skjønte det er hele historien en hoax. Altså, jenta eksisterer ikke. Og har heller aldri gjort det. Det er vel heller gutten som aldri har eksistert. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Til dere som sier dette er morsomt, hvordan kan det blir morsomt at voksne mennesker lurer en liten jente, så drøyt at henne tar selvmord? Det er overhodet IKKE morsomt.. Slik jeg skjønte det er hele historien en hoax. Altså, jenta eksisterer ikke. Og har heller aldri gjort det. Jenta er nok ekte, gutten er en spøk. Det var en familie nedi gata som skulle finne ut om jenta snakket dritt om dattera deres. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Slik jeg skjønte det er hele historien en hoax. Altså, jenta eksisterer ikke. Og har heller aldri gjort det. Det er vel heller gutten som aldri har eksistert. Tror nok det var den 13 år gamle jenta som ikke eksisterte, read my sig. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det er vel heller gutten som aldri har eksistert. Da stiller saken seg litt annerledes. Fortsatt veldig naivt av jenta da... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er sikker på at den jenta hadde store psykiske vansker, og MySpace er det folk/media vill henge ut for skylda. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 vil tippe jenta hadde psykiske problemer som sagt ja og denne myspace-hoaxen var bare det som klarte å dytte henne over stupet og dermed få skylden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå