jezper Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Jeg er på jakt etter et headset til bruk i fps spill og til musikk. Det er viktig med god retningsgengivelse i headsettet.. (altså.. det som skjer fra venstre kommer fra venstre klokke og omvendt.) Jeg må også tenke litt økonomisk, men kan vel strekke emg til rundt 1000 kr tenker jeg. Hadde vært en fordel med lydisolerende klokker også, men ikke et must! Vet det er sært, men skulle helst ønske å få tak i et par med løs mik. enkelt og greit fordi jeg ikke vil gå rundt med headset m/mic mens jeg går rundt i byen. Noen som har et godt råd? trenger sårt hjelp. Har ikke satt meg ut noen spesielle, har ikke så mye greie på dette med headset. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 har sett lite til headsetts med avtagbar mic, men det går jo å kjøpe delene separat. utover det så vil jeg anbefale sennheiser pc161. jeg har pc160 selv (den forrige utgaven) og er veldig fornøyd. lang ledning, god lyd og volum kontroll på ledningnen. solid og lett er det også Lenke til kommentar
mevvem Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Icemat Cyberia (eller noe) Veldig god lyd, avtagbar mic, og sjøter så du kan bruke de både på PC og portabelt. Kule er de også. Lenke til kommentar
Bjornivar Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Jeg personlig ville valgt et av disse to: Steelseries 5H Microfonen kan ikke taes av, men du kan dytte den inn i klokka. Eller et sennheiser Pc 151 eller pc 161 Edit:Test på Hardware av steelseries 5H Endret 24. november 2007 av Bjornivar Lenke til kommentar
stranden Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Har selv disse, og er meget fornøyd med de http://www.senncom.de/comm/icm_de.nsf/root/500926 Lenke til kommentar
Risern Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hva med det nyeste fatality headsettet? Der kan du koble av mikrofonen... Dette headsettet har fått bra omtale! Og koster ikke alt for mye heller. Ellers så ville jeg anbefalt Steelseries 5Hv2 headsettet, jeg har det selv. På dette headsettet kan du bare dytte inn mikrofonen i headsettet hvis du ikke skal bruke den... Lenke til kommentar
Slettet profil Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg bruker også Sennheiser(165 USB) og er meget fornøyd. Sennheiser er kvalitet hele vegen. USB lydkortet som følger med er godt, har også X-Fi extreme gamer lydkort, men kan like gjerne bruke USB lydkortet. Minst like bra lyd som X-Fi. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Flyttes til Hodetelefoner. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 De ultimate.... jo det er technics sine mk2 (DJ1210E-S), det er faktiskt som å legge seg i en stille stille blomster eng langt ute på landet med de feteste høytalerne du kan tenke deg...gaffa rundt hodet.. heheh.. Vel technics'ene er aktive og spiller like klart og fint på lavt som på høyt og de blokker ut all uønsket lyd utenfra. Det betyr at du kan ta med disse og mp3 spilleren din på disko og høre på din egne musikk om du ikke liker DJ'en + de kan brettes sammen og ha i lomma når de ikke her i bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå