OHell Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei, det har seg slik at for ca 2 uker siden, var jeg nede hos vennen min og spilte halo 3 på den nye 360en hans. Jeg hadde med meg min kontroll ned, slik at vi kunne spille coop. Da jeg skulle hjem tok jeg med meg feil kontroll. Senere på kvelden da jeg så på tv gikk fjernkontrollen min tom for batteri, og jeg tok batteria fra xboxkontrollen, og satt i fjernkontrollen. Etter at jeg hadde sett på tv en stund ringte kompisen min til meg og sa at jeg hadde tatt med meg hans kontroll i steden for min, og han ba meg om å ta den med meg på skolen dagen etter. Da vi kom på skolen byttet vi kontroller. Da jeg kom hjem fra skolen ringte kompisen min til meg. Han var tom for batteri, og kunne ikke spille halo den kvelden. Han ble rett og slett forbanna på meg og sa at han aldri ville ver med meg lenger. Jeg lurer derfor på hva jeg kan gjøre for å bli venn med han igjen.. Noen tips? jeg har prøvd å ringt flere ganger, men han svarer aldri. Vennligst svar fort, jeg er ensom. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Bare å vente litt, han kommer sikkert tilbake om noen dager Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Om han blir sur og ikke vil være med deg fordi han ikke fikk spillt spillet sitt er han ikke en venn. Endret 24. november 2007 av Ryuk Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Ikke enda en sånn møkka tråd. Spis spillet og kompisen din Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Støttes, spis kompisen din. (Nei, ikke spis han) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Feil rekkefølge... man må jo selfølgelig spille spillet, spise kompisen og spille litt til. Endret 24. november 2007 av Lakus Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Feil rekkefølge... man må jo selfølgelig spille spillet, spise kompisen og spille litt til. 1. Spise spillet 2. Spille kompisen Lenke til kommentar
nettii Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 kjøp en pakke batteri, å en "i am sorry" bamse Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Feil rekkefølge... man må jo selfølgelig spille spillet, spise kompisen og spille litt til. 1. Spise spillet 2. Spille kompisen Fail. 1. Spise kontrollen 2. Spille batteriene 3. Glem kompisen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Seriøst. Jeg ler farlig mye av de trådene her! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Er saå mange gullkorn nå at eg klarer snart ikke mer :!: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 1. Ødelegg batteriene 2. Spis kontrolleren 3. Gjem kompisen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 1. Ødelegg batteriene2. Spis kontrolleren 3. Gjem kompisen Hvor taaar du det fra Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Om dette viser seg å ikkje være ein humoristisk tråd kan trådstarter rapportere og forklare. Eg flytter den uansett til Humor, ut frå svarene må dette være ein slags spøk. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Muaha, users got the power to move threads! Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Do a barrel roll! Men hvis det er seriøst det du sier, kommer han nok til å komme tilbake til deg og være flau over det hele. Hvis han ikke gjør det, er han ikke en venn, og veldig rar.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå