Eparco Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Heisann... Jeg plages med HP Pavilion dv9000 quick buttons..De knappene som lyser blått på tastaturet og som har en touch fiunksjon.. Knappene lyser blått unntatt volumknappen,den er det ikke lys i..Det var lys når jeg fikk PC-en..Vet ikke hva som er galt? Noen som vet? Men her om dagen..Sluttet knappene å funke, jeg har blått lys i knappene,men touch funksjonen funker ikke...Hva er galt? Er det noe galt med driverne eller er det en feil med PC-en? Skal jeg levere inn den til reprasjon?Pris? Eller klarer jeg selv å fikse det? Eparco:) Lenke til kommentar
Eparco Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Er det noen som kan hjelpe meg? Det er et veldig irriterende problem!! Lenke til kommentar
Aorta Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 prøvd å laste ned drivere? www.hp.com Lenke til kommentar
Eparco Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 prøvd å laste ned drivere?www.hp.com Hvordan drivere? Rart at knappene plutselig skulle slutte å fungere..Har du noen erfaringer på dette problemet? Lenke til kommentar
Aorta Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har dv9000 modell jeg også. Vet du hva PC-en din heter? (f.eks. hp pavillion dv9005ea) Lenke til kommentar
twb Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Sjekk på Start-menyen om du har HP Software Setup, i så fall kan den brukes til å legge inn driverne på nytt. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) faen, bomma på et emne jeg Endret 26. november 2007 av Sempron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå