toth Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Jeg tror bare jeg sier: GAWD.. Enn å tro at G-punktet ikke eksisterer.. Ironien er din venn. Du sikter til..? Det var jo tilnærmet ironisk/selvmotsigelse det jeg pekte på, og jeg oppfattet begge innleggene som ganske seriøse fra hennes side. Gjorde ikke du? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Jeg er seriøs.. Det er utrolig mange menn og kvinner som ikke vet de nødvendige fakta engang.. men om det finnes et g punkt hos ALLE kvinner er et mysterium.. Jeg har hørt at kanskje alle har det men at følsomheten varierer mye Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Jeg har til gode å finne en jente som IKKE har det Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 nei, h***ete heller.. jeg bytter ut kjæresten min.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 SÅ drastisk trenger du ikke gå til verks. Jeg har løsningen klar til deg nemlig: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Ikke for å blottlegge meg helt her, men jeg har tydeligvis ikke noe slikt punkt... hmf.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Da kan kanskje teorien din stemme likevel. At enkelte er mindre følsomme... Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Hei alle sammen. Har lest litt rundt dette emnet og for og opplyse alle samme litt her, så har jenter følge punkter som kan/vil føre til orgamse(ja, alle punktene er inne i vagnia): G-punkt A-punkt U-spot Deepspot S-punkt Det finnes også flere trykkpunkter på kroppen for både gutter og jenter som er behaglige i form av massage og som vil virke opphissende. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Hvor finnes disse punktene da? S-punkt? aldri hørt om.. det her må være noe "nytt" Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Neinei, ikke noe nytt vært lenge. Jeg kan prøve og forklare G-punkt: rett innenfor så litt opp. Ruglete hud. A-punkt: litt lenger inn enn g-punkt, fremdels "opp" U-spot: På hver side av urinveisåpningen. Deepspot: Har du noen gang kjent en slags klomp litt inne i vagina? That's the spot. S-punkt: Når man tar fingrene inn opp press inn og opp kan med kjenne en slags gropp. Det finnes også forskjellige teknikker for og tilfredstille disse punktene. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 27. november 2007 Rapporter Del Skrevet 27. november 2007 Sant det. Til og med de fleste kvinner vet ikke om disse ekstra punktene. Pick-Up-Artist Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Nå vet ikke jeg hvor mange jenter som har G-punktet, men fruen har det i alle fall. Men deepspot, er det helt i bånn der? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Så, om man stimulerer alle disse punktene samtidig... Så blir det en 100% orgasme? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Mener du at en vanlig klitoris orgasme, ikke er 100% orgasme? Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 2. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2007 Alle jenter har disse punktene, sånn er det bare. Men jenter er forskjellige og vil da oppleve de forskjellige punktene forskjellig. Altså, det kan godt hende en jente ikke kan få orgasme ved stimulering av G-punk, på samme måte som noen jenter ikke synes det er digg med stimulering av deepspot. Alle punktene gir en 100% orgasme, noen er bare kraftigere enn andre. Mener og huske at jenter kan få opptil 9 forskjellige typer orgasme... Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 4. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2007 Ikke for å blottlegge meg helt her, men jeg har tydeligvis ikke noe slikt punkt... hmf.. Kom hit, skal jeg vise Lenke til kommentar
username882 Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 En i klassa mi sa han hadde sitt i nesen, og han var seriøs.. :!: Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 5. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg har et G-punkt i øret Lenke til kommentar
toth Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 En i klassa mi sa han hadde sitt i nesen, og han var seriøs.. :!: Han tenker kanskje på det at man får en liten orgasme når man nyser? Dette stemmer jo.. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2007 Man har ikke G-punkt u ØRET DA.. herregud.. Erogen sone kanskje, men ikke G-punk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg