Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor mange G-punkt har egentlig en kvinne?


AnaXyd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Riktig, så det er noen kraftige myter om dette som går altså?

 

Steder jeg har hørt kvinner har "g-punkt":

I vagina

Anus

Navlen

 

Dette viser hvor mye uvitenhet som finnes... GAWD.. Enn å forveksle g punkt med erogene soner.. I allefall følg med på dette faget i skolen da. Det er jo faktisk viktig å vite!

Lenke til kommentar
Ja, menn har i rumpa og kvinner i musa :)

 

Heldigvis ble vi velsignet med muligheten til å få en orgasme på et par minutter hvis vi føler for det(eller ikke), så jeg tilgir evolusjonen for å sette en slik "knapp" opp i ræva på meg.

 

Hvis jeg fikk bestemme så hadde den vært ved rota på penisen, men så hadde jeg vel lagt til litt mer snodig stash på mannen, så vi hadde vel dødd ut fordi det ble deiligere å runke enn styre med damer.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Riktig, så det er noen kraftige myter om dette som går altså?

 

Steder jeg har hørt kvinner har "g-punkt":

I vagina

Anus

Navlen

 

Dette viser hvor mye uvitenhet som finnes... GAWD.. Enn å forveksle g punkt med erogene soner.. I allefall følg med på dette faget i skolen da. Det er jo faktisk viktig å vite!

Jepp, tydeligvis mange myter som er ute og går. Og det er andre på min alder som har gitt meg denne inputen også.

Da skal jeg banke i bordet neste gang noen påstår noe isåfall! :)

 

 

Jo, thumbtrikset jeg leste om var at man samtidig tok og dyttet tommelen ned i navlen på jenta samtidig som man stimulerte g-punktet. Men dette er nok bare erogene soner som dere snakker om.. :)

Lenke til kommentar

Sorry, IKKE meningen å gjøre narr eller noe men jeg må bare:

 

Hadde noen puttet fingeren sin i navelen min under sex/fingring/you name it...når som helst igrunnen,

ja da tror jeg jeg hadde brutt sammen i hysterisk og ukontrolert krampelatter før jeg hadde sendt stakkaren på dør. Og det var det for moroa den kvelden. Uffameg...tommelen i navelen? Hadde ihvertfall blitt en fantastisk morsom historie å fortelle venninnene mine. En god latter på diverse vors og venninnekvelder... :!:

 

Nei, håper jeg slipper den opplevelsen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...