AnaXyd Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Ja, dette er noe jeg har lurt på i lengre tid nå, da jeg har lest mye om G-punkt(ene) til kvinnene som de har omtrent overalt. Hvor mange har de egentlig, og hvor? Noen som har peiling? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) De har ETT g-punkt. Det varierer litt i størrelse fra person til person. Du finner det her: bilde wiki Endret 24. november 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Løgn! det fins ikke...... tror jeg Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Du tenker kanskje på erogene soner? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Løgn! det fins ikke...... tror jeg Tror typa di bare ikke har lett godt nok jeg Endret 24. november 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Hva heter de andre punktene det er så mye snakk om da? Har også hørt mye om at de har et slikt punkt i anus også.. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Hva heter de andre punktene det er så mye snakk om da? Har også hørt mye om at de har et slikt punkt i anus også.. Menn.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Det "manlige g-punktet" ligger på prostata som er i endetarmen... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Riktig, så det er noen kraftige myter om dette som går altså? Steder jeg har hørt kvinner har "g-punkt": I vagina Anus Navlen Endret 24. november 2007 av AnaXyd Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Ja, menn har i rumpa og kvinner i musa Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Riktig, så det er noen kraftige myter om dette som går altså? Steder jeg har hørt kvinner har "g-punkt": I vagina Anus Navlen NAVLEN?....?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Steder jeg har hørt kvinner har "g-punkt":I vagina Anus Navlen Tror du tenker på erogene soner. I alle disse stedene du nevner så samles en del nerver, som gjør at det er følsomt for kjærtegn. mMen det har OVERHODE ikke noe med G-punkt å gjøre Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Riktig, så det er noen kraftige myter om dette som går altså? Steder jeg har hørt kvinner har "g-punkt": I vagina Anus Navlen Dette viser hvor mye uvitenhet som finnes... GAWD.. Enn å forveksle g punkt med erogene soner.. I allefall følg med på dette faget i skolen da. Det er jo faktisk viktig å vite! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. november 2007 Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Ja, menn har i rumpa og kvinner i musa Heldigvis ble vi velsignet med muligheten til å få en orgasme på et par minutter hvis vi føler for det(eller ikke), så jeg tilgir evolusjonen for å sette en slik "knapp" opp i ræva på meg. Hvis jeg fikk bestemme så hadde den vært ved rota på penisen, men så hadde jeg vel lagt til litt mer snodig stash på mannen, så vi hadde vel dødd ut fordi det ble deiligere å runke enn styre med damer. Endret 24. november 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2007 Riktig, så det er noen kraftige myter om dette som går altså? Steder jeg har hørt kvinner har "g-punkt": I vagina Anus Navlen Dette viser hvor mye uvitenhet som finnes... GAWD.. Enn å forveksle g punkt med erogene soner.. I allefall følg med på dette faget i skolen da. Det er jo faktisk viktig å vite! Jepp, tydeligvis mange myter som er ute og går. Og det er andre på min alder som har gitt meg denne inputen også. Da skal jeg banke i bordet neste gang noen påstår noe isåfall! Jo, thumbtrikset jeg leste om var at man samtidig tok og dyttet tommelen ned i navlen på jenta samtidig som man stimulerte g-punktet. Men dette er nok bare erogene soner som dere snakker om.. Lenke til kommentar
Sessan Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Sorry, IKKE meningen å gjøre narr eller noe men jeg må bare: Hadde noen puttet fingeren sin i navelen min under sex/fingring/you name it...når som helst igrunnen, ja da tror jeg jeg hadde brutt sammen i hysterisk og ukontrolert krampelatter før jeg hadde sendt stakkaren på dør. Og det var det for moroa den kvelden. Uffameg...tommelen i navelen? Hadde ihvertfall blitt en fantastisk morsom historie å fortelle venninnene mine. En god latter på diverse vors og venninnekvelder... :!: Nei, håper jeg slipper den opplevelsen. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. november 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Altså, dette er noe jeg ikke har tenkt å prøve heller.. Kun en ting jeg har lest om rundt om kring på nettet. Kanskje til til og med var her på diskusjon.no.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. november 2007 Rapporter Del Skrevet 25. november 2007 Løgn! det fins ikke...... tror jeg Det gjør det. Lenke til kommentar
toth Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Dette viser hvor mye uvitenhet som finnes... GAWD.. Enn å forveksle g punkt med erogene soner.. Well.. Løgn! det fins ikke...... tror jeg Jeg tror bare jeg sier: GAWD.. Enn å tro at G-punktet ikke eksisterer.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 26. november 2007 Rapporter Del Skrevet 26. november 2007 Jeg tror bare jeg sier: GAWD.. Enn å tro at G-punktet ikke eksisterer.. Ironien er din venn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg