Flakkmeister Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Hehe mange bra svar her Men Big-Boss Anders: Passer det med Magnalf for meg hvis fornavnet mitt er Magne Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Hva med... Ingen av dem!! Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 For all del... ungå kjente nick (sagt før), ungå nick med masse Z`er og X`er (også sagt før), men ungå nick med en liten bokstav her og der og store bokstaver her og der, det... eh ja ser ikke så bra ut... men dette er mine meniger da, så no offense (eller var der offence?) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Passer det med Magnalf for meg hvis fornavnet mitt er Magne Vil si at du er den som er best kvalifisert til å avgjøre den saken men for å si mitt: Er det LOTR litt for inn? Det er blirr fryktelig mainstream pga filmene og derfor er kanskje ett nick inspirert av LOTR litt lite fantasifullt? Lenke til kommentar
nalle Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 bruk BAKA som betyr idiot på japansk :wink: Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 huff tragiske nick som ble nevnt her. Noen av de tinga jeg ville tenkt på: 1. Nicket bør kunne uttales på engelsk. Litt kjipt om du treffer en som ikke snakker norsk og kaller deg nøff. Det tenkte ikke akkurat jeg på da jeg valgte nick. Var nokk heller min ekstremt dårlige fantasi som tok overhånd. En pakistaner på Grønland , Holmlia eller Tøyen eller en blodkommunist vil nokk ikke ha noen problemer med å uttale det, men jeg skulle gjerne hørt hvordan en amerikaner, australier, franskmann eller tysker ville uttalt det. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 (endret) Angående store og små bokstaver; finn din egen måte her også.Det værste jeg vet er folk som KoNsEkVeNt SkRiVeR aNnAhVeR sToR oG lItEn BoKsTaV. DeT sEr UtRoLiG sTyGt uT.Mine nick opp igjennom; snipsnipsnip... Ut av dette kan jeg derivere diverse nick; snipsnipsnip, osv. Bruker snip snip som en anna form av dette.Men det sier jeg bare, død over folk briger automatikk inni det å skrive med annahver stor og liten bokstav, spesiellt på lange nick (>5chars)bfisk Endret 13. juli 2014 av bfisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå