Gå til innhold

Er noen av disse nickene verdt å bruke? :P

Flakkmeister

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For all del... ungå kjente nick (sagt før), ungå nick med masse Z`er og X`er (også sagt før), men ungå nick med en liten bokstav her og der og store bokstaver her og der, det... eh ja ser ikke så bra ut...

men dette er mine meniger da, så no offense (eller var der offence?)

Lenke til kommentar
huff tragiske nick som ble nevnt her.

Noen av de tinga jeg ville tenkt på:

1. Nicket bør kunne uttales på engelsk. Litt kjipt om du treffer en som ikke snakker norsk og kaller deg nøff.

Det tenkte ikke akkurat jeg på da jeg valgte nick. Var nokk heller min ekstremt dårlige fantasi som tok overhånd. En pakistaner på Grønland , Holmlia eller Tøyen eller en blodkommunist vil nokk ikke ha noen problemer med å uttale det, men jeg skulle gjerne hørt hvordan en amerikaner, australier, franskmann eller tysker ville uttalt det. :p

Lenke til kommentar

Angående store og små bokstaver; finn din egen måte her også.

Det værste jeg vet er folk som KoNsEkVeNt SkRiVeR aNnAhVeR sToR oG lItEn BoKsTaV. DeT sEr UtRoLiG sTyGt uT.

Mine nick opp igjennom; snipsnipsnip... Ut av dette kan jeg derivere diverse nick; snipsnipsnip, osv. Bruker snip snip som en anna form av dette.

Men det sier jeg bare, død over folk briger automatikk inni det å skrive med annahver stor og liten bokstav, spesiellt på lange nick (>5chars)

bfisk

Endret av bfisk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...