Flakkmeister Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hvem av disse nicka mener dere er best å bruke Kom gjerne med nye forslag jeg hakke peil på å finne på noe kult nick Noholan WarChief Magnalf (Som Gandalf, jeg heter Magne ) BompiBurn Nazi_Nøff (på MOHAA) OK, hva synes dere 8) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Magnalf...den var best. Denne syns jeg er kul: {NeObLaZtErS} litt lang kanskje... Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 finn no orginalt.. som ingen andre har.. eventuelt gå for kozegutten eller gutt_xx det slår jo alltid ann.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Nazi_nøff var ikke noe kult Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Magnalf var tøft btw, bilde i signatur; er det lov da? Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Vet ikke! Kanskje best jeg sletter det Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 1) fix avatar til lovlig størrelse (50x50px) 2) tror det ble forbud mot bilde i sigg Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Noholan var best, men det betyr ikke at jeg syntes den var bra :wink: . Du må ha et uvanelig nick, litt wierd men ikke for mye xzc! Mvh,Stian Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 OK skal fikse det.......snart........ Hva med Magnalf_The_PINK! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hva med Magnalf_The_PINK! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 fluffy bunny <- kulere nick skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Magnalf var best ellers så er vel VampyrElg litt unikt Lenke til kommentar
hifgad Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 virtual , endirmond , aztvek, nasgulia , rihman, neogris, lyskasteren, f0rerkortet, lang stang. Ok, dette er noen nick, de er ikke så verdisatt Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 huff tragiske nick som ble nevnt her. Noen av de tinga jeg ville tenkt på: 1. Nicket bør kunne uttales på engelsk. Litt kjipt om du treffer en som ikke snakker norsk og kaller deg nøff. 2. Nicket bør være ett ord og maks 9 bokstaver så kommer du inn på alle IRC servere med nicket 3. Nicket må for all del ikke inneholde alderen din. 4. Nicket bør ikke si avsløre alderen din. Du synes kanskje det er tøft med "macho man" nå, men det er ikke så kult om noen år og du blir oppfatta som en fjortis. 5. Hold deg unna "dark side" nick. Det ser idiotisk ut når en liten uskyldig pjokk skal være store skumle Darth_X. 6. Vær forsiktig med å ta nick fra kjendiser, rollefigurer etc. Dersom du tar et slikt nick bør du har klare fellestrekk (i personlighet og/eller utseende) på denne personen. Nick som Yoda og Gandalf bør du unngå dersom du ikke er gammel og klok. 7. Styr unna klisjee nickenene som ripper, viper, the_jackal og andre nick som drøssevis av folk bruker. // mvh Anders N. Leipsland aka phunkee Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Vet ikke! Kanskje best jeg sletter det Hva med å bruke ditt ekte navn som Nick? Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 huff tragiske nick som ble nevnt her. Noen av de tinga jeg ville tenkt på: 1. Nicket bør kunne uttales på engelsk. Litt kjipt om du treffer en som ikke snakker norsk og kaller deg nøff. 2. Nicket bør være ett ord og maks 9 bokstaver så kommer du inn på alle IRC servere med nicket 3. Nicket må for all del ikke inneholde alderen din. 4. Nicket bør ikke si avsløre alderen din. Du synes kanskje det er tøft med "macho man" nå, men det er ikke så kult om noen år og du blir oppfatta som en fjortis. 5. Hold deg unna "dark side" nick. Det ser idiotisk ut når en liten uskyldig pjokk skal være store skumle Darth_X. 6. Vær forsiktig med å ta nick fra kjendiser, rollefigurer etc. Dersom du tar et slikt nick bør du har klare fellestrekk (i personlighet og/eller utseende) på denne personen. Nick som Yoda og Gandalf bør du unngå dersom du ikke er gammel og klok. 7. Styr unna klisjee nickenene som ripper, viper, the_jackal og andre nick som drøssevis av folk bruker. // mvh Anders N. Leipsland aka phunkee WOW! Du er en KLOK mann og min nye helt! Hør på Anders! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 finn no orginalt.. som ingen andre har..eventuelt gå for kozegutten eller gutt_xx det slår jo alltid ann.. Pliz si at dette er ironisk ment WOW! Du er en KLOK mann og min nye helt! Hør på Anders! Anders har vært min helt LENGE Men han har rett. Finn på noe orginalt, og ikke kall dere B|Real eller B-Real elns pga ALLE andre hestkuker prøver å ta nicket ditt. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Haha,her er noen nick jeg briker avogtil,og du kan IKKE bruke dem; 1.Pipstrello(italiensk for flaggermus) 2.General_Napalm 3.-=Optic=- 4.Cumulunimbus 5.Have Blue 6. The_Skunk 7.NackFLAPchakMACK 8QwertY Men sist ,men ikke minst,hovednicket mitt,som jeg bruker 90% av gangene:Manta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå