Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kompiss i problemer

Anbefalte innlegg

Men da kan vi jo anmeldes for telefonterror og det er ikke verken jeg eller Gelius spesielt keen på.

Er dere 15? For hvis dere er yngre så har en anmeldelse ingenting å si. Det er 15 som er den kriminelle lavalder.

Løsning: Terroriser dama så mye dere vil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH
Fordi <Gelius ikke vil at denne jenta skal få et galt inntrykk av ham. De har tross alt hvert smågode venner i flerfoldige år. Samt at jeg ikke vil trekkes mellom to stoler

Hvis de ikke er uvenner ser jeg ikke problemet. Hvis dette hadde vært et stort problem for henne, ville hun gjort noe med det. Ringer hun ikke, så drit i det. Er de uvenner, inviter de begge på besøk og ta dem med på Stragiotti. Det er ingen som klarer å hate hverandre når de deler en tiramisu.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...