L4r5 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Men da kan vi jo anmeldes for telefonterror og det er ikke verken jeg eller Gelius spesielt keen på. Er dere 15? For hvis dere er yngre så har en anmeldelse ingenting å si. Det er 15 som er den kriminelle lavalder. Løsning: Terroriser dama så mye dere vil Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Fordi <Gelius ikke vil at denne jenta skal få et galt inntrykk av ham. De har tross alt hvert smågode venner i flerfoldige år. Samt at jeg ikke vil trekkes mellom to stoler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Fordi <Gelius ikke vil at denne jenta skal få et galt inntrykk av ham. De har tross alt hvert smågode venner i flerfoldige år. Samt at jeg ikke vil trekkes mellom to stoler Hvis de ikke er uvenner ser jeg ikke problemet. Hvis dette hadde vært et stort problem for henne, ville hun gjort noe med det. Ringer hun ikke, så drit i det. Er de uvenner, inviter de begge på besøk og ta dem med på Stragiotti. Det er ingen som klarer å hate hverandre når de deler en tiramisu. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Jeg skulle gjerne tatt dem med for å nyte en tiramisu og pizza i fred og ro på Stragiotti (byens beste) om det ikke var for at Gellien lever i Sandefjord og jenta i Randaberg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 58 (!!) innlegg er fjernet. Eventuelle reaksjoner på spam-innlegg vil det tas en avgjørelse på senere. Går an å moderere seg litt, folkens. Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 få de til å ringe hverandre å prate ut. only thing thats help. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Tar jeg feil hvis jeg har forstått det slik at Gellien og jenta er bekjente, og jenta mener at Gellien kysset henne i øre, noe gellien mener ikke har hent? Slik at hun ikke vil snakke med Gellien? og siden du kjenner begge vil du ha det løst. Hva med å la det ligge i et par dager og prøve på nytt igjen? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Et stk. off topic slettet. Kommentarer på moderering skal tas på pm eller mail til [email protected] og ikke i tråden. MVH KVTL Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Jeg er helt enig med deg espn_85, men Gelius vil få saken ut av verden så fort som mulig, men takk for hjelpen uansett. Lenke til kommentar
AlleDager Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 salutt fyr: Hvorfor gir du ikke bare f i dama? du er fjeern Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Dette må være det rareste jeg noengang har lest Skjønte ikke hva som var problemet i utgangspunktet. Lenke til kommentar
saluttknall Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Problemet er at Gellien stiller seg uforstående til jentas anklager. Og at jenta ikke tar telefonen når Gellien vil preike ut. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Problemet er at Gellien stiller seg uforstående til jentas anklager. Og at jenta ikke tar telefonen når Gellien vil preike ut. fordi hu lyver, drit i alt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Fordi dette er en stor spøk fra ende til annen Lenke til kommentar
Reached Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Fordi dette er en stor spøk fra ende til annen saluttknall kan det med trollposter Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hehe,jess Nei som sagt 1:Spill jenta 2:Dans med politiet 3:Gjem Gellien Lenke til kommentar
QBab Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Skjerp dere gutter, det er helt klart at vår venn saluttknall har kommet i en lei knipe. Og han trenger hjelp! Dette er nesten like alvorlig som da den ene Burnen forsvant. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Åja, detta er dissa Gelius foka som krangla om noen Burn ! haha Pathetic! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Åja, detta er dissa Gelius foka som krangla om noen Burn ! haha Pathetic! Jepp det er det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg