Aak1 Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Kritikk: - Nikon D70 med 18-70mm f/3.5 - 4.5G DX - f/4.5 - 1/20 sek (jeg vet... på grensen) - ISO-320 Endret 24. november 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) Fint bilde av en nysjerrig katt! Men jeg skal pirke på et par ting: Du må gjerne fjerne de øverste centimetrene med sort, man kan se at lampeskjermen er klipt vekk. Rett opp bildet slik att lampa blir i vater. Synes det grå på fremsiden av lampa er litt sjenerende. Det er vanskelig å reparere utbrente områder uten at det ser unaturlig ut. Og hvorfor ikke bruke høyere ISO? I sort-hvitt synes jeg ikke det gjør noe med litt støy. Edit: Katten ser forresten ikke nysjerrig ut, kanskje heller litt bekymret, noe som passer stemningen i bildet godt. Endret 24. november 2007 av erlingba Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 24. november 2007 Forfatter Del Skrevet 24. november 2007 Tenkte ikke på å øke ISO der å da ^^ hadde det travelt med å få med katten i dens perfekte positur ^^ nr. 2: her er det ikke gjort noe for å ta ned utbredte deler, eller fjerne lampeskjermen. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Syns det første så best ut, la ikke merke til at noe var gjort med det egentlig. Som nevnt her, bør det rettes opp. Syns det er fin stemning i bildet, og katten ser bekymret ut. Det er derimot litt synd at den ikke er helt skarp. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Kult bilde. Katten er skikkelig bra her. Hadde nok croppet oppe istedenfor å fjerne lampeskjermen. At det er skeivt spiller da liten rolle her, syns jeg i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå