Gå til innhold

Ps2 kontroll til Ps3?

Aleks

Anbefalte innlegg

Har bestilt Playstation 3 nå og gleder meg som en unge.. Bestilte 40 Gb versjonen så det følger dessverre ikke med ekstra kontroller. Har jo kjempe lyst til og spille multiplayerspill med venner og har en ps2 med kontroller til den fra før av så jeg lurer på om Playstation 2 kontrolleren til Playstation 3?

Jepp så mye unødvendig info dere fikk nå, men jeg liker og si at jeg skal få meg Playstation 3 ::D

Tusen takk for svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. blir dette billigere enn og kjøpe en ekstra ps3 kontroll i butikken? Med tanke på frakt og postoppkrav og alt det der pisset. Hvor mye er $14.99 egentlig? Og hvor mye koster en Ps3 kontroll i butikken? Eneste jeg har sett var på Spaceworld og det kosta den 550, men så er jo ikke Spaceworld kjent for og være billige

Lenke til kommentar
Hmm.. blir dette billigere enn og kjøpe en ekstra ps3 kontroll i butikken? Med tanke på frakt og postoppkrav og alt det der pisset. Hvor mye er $14.99 egentlig? Og hvor mye koster en Ps3 kontroll i butikken? Eneste jeg har sett var på Spaceworld og det kosta den 550, men så er jo ikke Spaceworld kjent for og være billige

Her er en PS3 kontroll til 400,-

Edit: $14.99 er 180,-kr

Endret av Janerikn
Lenke til kommentar

Her er en PS3 kontroll til 400,-

Edit: $14.99 er 180,-kr

Ja, men det som er så drit er at det blir + 100kr i postoppkrav :/

Noen som vet hvor mye det blir for frakt ogsånt på den første som ble linket? :)

Tusen takk for alle svar sålangt forresten :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...