norbat Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Du bør nullstille gjenopprettingsmappa slik at du ikke blir infisert ved en evt. systemgjenoppretting. Kontrollpanel->system->systemgjenoppretting . Sett merke framfor "Slå av Systemgjenopprettingen .....", restart pc, fjern merket igjen for å aktivere funksjonen. Surf trygt. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Den har alltid vært av... Lenke til kommentar
norbat Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Da synes jeg du skal aktivere funksjonen, da den er kjekk ha falle tilbake til om noe en gang skjærer seg. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 WOOT?! HAR DEN SLÅTT P ÅSEG SELV?! Jeg kunne jo hoppa tilbake, hvis den ikke satt på seg selv istad da... Men uansett, kan ikke virus komme lettere tilbake med den på da? det fikk jeg vite en gang! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 De infiserte filene vil lagres i gjennopprettingspunkt på lik linje med mange andre filer. Hvis man ved en senere anledning kjører en systemgjenoppretting, så vil disse filene bli gjenopprettet. Derfor er det lurt å 'nullstille' denne mappa når man har fått renset PC-en. Man bør imidlertid aktivere funksjonen da den er veldig nyttig om man får trøbbel pga. ett eller annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå