Zamot Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Har allerede et casio mini-kamera, som er perfekt til fest og slikt, men jeg vurderer å anskaffe ett til, til fotografering av objekter. Det jeg har er dårlig på bilder under 1 meter, og jeg vil gjerne ta bilder av ting og tang (f.eks. PC-deler) på avstander fra 0,4-1m. Det trenger ikke være lite, heller ikke kjempeoppløsning. Viktigst er: -Billig -Ikke fast focus (slik jeg har nå). Hvilket kamera kan være greit til dette bruket? Kjøpe brukt? (Hadde et fuji 40i før, og det var genialt til det formålet, siden det ikke hadde fast focus. Angrer på at far fikk det Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Kjøpte nylig et brukt Casio QV-2900UX til macrofotografering. Det har en nærgrense på 1cm og endel andre egenskaper som jeg liker; 8x zoom og intervallfotografering. Lenke til kommentar
Zamot Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Er det dyrt da? Lenke til kommentar
Zamot Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Kom med flere innspill da folkens!!! Eller har skarsk fasitsvaret? Noen som har erfaringer med det kamera? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Nikon Coolpix 2000 har meget bra makrofunksjon. http://url.akam.no/?188 MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå