LuciferLynx Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Advarer mot sterke bilder.. tåler du ikke se blod og gugg, så snu her.... Mistenker det har gått fort her.... Lenke til kommentar
nettii Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 stakkars kor i alledage du fikk til det? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Det der var egentli bare vemmelig.. Hbordan er det mulig å få til noe slikt?? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Er da ikke så vanskelig det, Newtons 3. lov sier at kraft er en vekselvirkning mellom to legemer, altså at når et legeme (bilen) virker på et annet legeme (reven), vil alltid reven virke tilbake på bilen med en like stor motsatt rettet kraft. Dette kalles kraft og motkraft. I dette tilfelle kan vi regne med at det er bilen som er i fart og at reven står i ro. Ved sammenstøtet ser vi på bildet at reven er knust innover i fronten av bilen som et direkte resultat av det overnevnte. Resultatet hadde bare blitt enda værre for reven dersom fronten ikke ga etter i sammenstøtet.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Dæven. Hvor fort kjørte bilen? Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Legg merke til at noen kroppsdeler har presset seg under motordekselet, ikke ofte en ser slikt. ser også ut som noe er sugd inn i motorsystemet / luftinntaket Må si det var stygt men interessant Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 brutalt stygt det der ja. aner ikke hvor fort bilen kjørte, men det er nok IKKE sakte! Man ser jo knekte beinbiter osv.. Ser bare for meg fortsettelsen med funksjon av vifta inni bilen jeg. Men som noen andre sier her, det er litt intr å se også.. At det GÅR ANN liksom... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Og det er ein rev, forstår godt at ein hjort eller elg kan være livsfarleg. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Reven kjente nok ingenting vil jeg tro.. Blir nok et slit å rense motorrommet for.. rev også vil jeg tro. Endret 25. november 2007 av likferd Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg er glad jeg ikke var den reven Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Herlig for det verkstedet som får jobben Ja, det er interessant å se hvordan det blir seende ut.. Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 hehe, Lurer på hva man er degradert for å få en sånn jobb jeg Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Se på skiltet det er en D. (Tyskland) Da kan du si det sånn at den reven kom på Autobanen i Tyskland. Der kan man kjøre så fort man vil, så den hadde jo ikke gjort noe ulovlig den bilen. Bilen har sikkert vært der. Viss den ikke har råkjørt et annet sted. Men det der var synd R.I.P Reven. Endret 29. november 2007 av Spirit99 Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Det der var rimelig ekstremt, ja. Hadde aldri trodd at reven regelrett kunne komme inn i panseret. Godt at den ikke merket noe som helst. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ser ut som den har kommet tvers igjennom grillen :S Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Jeg er glad jeg ikke var den reven På den lyse siden så fikk den ikke noen lang og smertefull død. Jeg lurer også på hvor fort den bilen kjørte, særlig før sjåføren oppdaget den og trådde på bremsa. Det er noe å tenke på når man kjører på landeveier og et tankekors i forbindelse med fastsetting av fartsgrenser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå