Requi Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Ser litt på N82/W960i at the moment. Virker lovende? Bare kom med tips og recomandations.. Endret 30. november 2007 av Baloni Lenke til kommentar
Requi Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Noen som har prøvd W960i og N82 oppimot hverandre? Hvilken ville du valgt, og hvorfor ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 N82, grunnet design og funksjoner. Har dessverrre i testet dem. Lenke til kommentar
Ododoo Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hvis det er hovedsaklig musikk du skal bruke den til hadde jeg gått for den walkman mobilen... Den ser fet ut den! Personlig har jeg bestilt n82, pga at den er en god del mer funksjons rik... Lenke til kommentar
Requi Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Hvis det er hovedsaklig musikk du skal bruke den til hadde jeg gått for den walkman mobilen... Den ser fet ut den! Personlig har jeg bestilt n82, pga at den er en god del mer funksjons rik... Istedenfor å ha MP3 spiller (iPod osv) så har jeg tenkt å bruke mobilen, ja. Blir ikke hovedsaklig musikk da, men det er noe jeg kommer til å bruke den til bl.a. Hører at Nokia har dårlig batteritid i forholdt til Sony Ericsson, men jeg aner ikke. Vil gjerne ha en mobil med god batterilevetid også. Godt kamera, god batterilevetid og MP3 spiller. Hvilke funksjoner er det N82 har i forhold til W960i da ? I'm curious. Jeg vil ha info om de forskjellige telefonene, siden jeg kommer mest sannsynlig til å kjøpe en i desember/januar en gang. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Veldig enkelt: https://prisguiden.no/vis_side_ved_si...ids%5B%5D=84742 Ser ut til at SE har best batteritid. Men av funksjoner er Nokia best, opptil deg hva du vil ha. Itillegg er du nødt til å investere i minnekort for nokian 300kr for 4GB, 400 for 6 GB, 600 for 8GB. Men så er nokian 200kr billigere ifølge prisguiden. https://prisguiden.no/vis_kategori.ph...manufacturer_id[0]=&techinfo_compare[2931]=select&techinfo_compare[2932]=gt&techinfo_compare[2934]=gt&techinfo_compare[2935]=gt&techinfo_value[2931][0]=7783&techinfo_value[2932]=&techinfo_value[2934]=&techinfo_value[2935]=&sortering=min_price&ppp=25&submit=Søk&start=25&ppp=25 Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Følger med 2GB minnekort til Nokia N82 Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Vil anbafale nokia n95, LG KU990 og n82.Må bare fraråde deg på det sterkestei å kjøpe sony ericsson k850i, den har jo et bra kamera og slikt, men du får en ekstrem plastic-fantastic følelse når du tar på den. Jeg syntes også at touch-knappene er irriterende, spesielt når du snakkker i telefonen og så når du avslutter samtalen har du begynnt og skrive en ny melding. Du disser K850 for å være plast, og så anbefaler du N95 og N82 - som virkelig gir en plastfølelse!?!?? Vit hva du snakker om før du uttaler deg er du snill! Ville også droppet W960, skal du ha en alt i en model, gå for G600, T650, K850 evt N82, dette er modeller med bra kamera, og bra innhold. Selv om en model er aldri så funksjonsrik, tenk på ditt eget bruk, ikke hør på de som ber deg nødvendigvis se etter alle mulige features. Hvis du kan vente kommer det et par meget anstendige modeller fra Moto. Bl.a en "N95" model bare med bedre HW. Nr1, Spør deg selv - trenger du et åpet OS, hvis ikke styr unna! Endret 1. desember 2007 av bmwm3 Lenke til kommentar
Requi Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 Hører stadig vekk at SE har mye bedre batterilevetid enn Nokia. Men om man skal korte dette ned til dager, hvor mange dager lever disse mobilene? - SE K850i - SE W960i - Nokia N82 Lenke til kommentar
axaver Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Må bare si noe når det gjelder å bruke SE modeller som MP3 spiller, så er det bare en ting som er problematisk og det er der man kobler hodetelefonene til og laderen til. Denne faller fort ut hvis du har den i lomma, og den blir fort slærkete og dårlig. Jeg og en kompis kjøpte K800 for snart ett år siden. Siden da har vi kjøpt/fått/funnet 9 nye headsets grunnet de andre ble slærkete og jev*** Så jeg gikk raskt over til Creative Zen. Så hvis du skal bruke mobilen din som MP3 spiller anbefaler jeg deg på det STERKESTE å ikke kjøpe K850i eller andre SE modeler uten 3,5 mm minijack. Personlig skal jeg også gå over til mobilen som mp3 spiller, da har jeg kjøpt Nokia N95. Men det finnes utrolig mange andre mobiler med 3,5 mm minijack. Lykke til Alle SE fans angriper meg nå, men innerst inne vet dere det samme. SE lager nydlige telefoner og K800 er absolut den beste telefonen jeg har hatt, men når det gjelder MP3 kan de legge seg. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 w960 370timer N83 223 timer Oppgitt hviletid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå