Nexub Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hei alle. Sliter med å få laptoppen opp å kjøre med trådløst nett med min nye DIR-655. Om jeg velger WAP så får jeg koblet til, men etter en liten stund kommer det opp at maskinen mangler sertifikat for tilkoblingen. Noen som aner hva det er for noe?? Ronny. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Mener du WPA? Velger du da WPA-PSK eller WPA private eller en versjon som krever radius server? Lenke til kommentar
Nexub Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 WPA er det ja, my bad.. WPA Personal Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Du klarer å koble til dersom du fjerner all form for kryptering? Lenke til kommentar
Nexub Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Jeg får koblet til uansett, problemet er som sagt ovenfor at jeg blir koblet av etter en stund. Da får jeg beskjed om at jeg mangler sertifikat... ??? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Jeg har samme problem på min piece-of-shit-elkjøp-laptop. PS3 og mobilen greier å koble seg opp stabilt, men ikke laptopen. Vurderer å kjøpe PCMIA kort med støtte for N-standard. Vil dette kanskje hjelpe? Endret 6. desember 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
krekk Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Synes å huske jeg har vært borti dette problemet med en D-Link router tidligere. Problemet da var at på klienten, altså maskinen din, var det trådløse nettverket satt opp med en WPA-RADIUS server eller noe lignende. Du må sørge for at den på din maskin står innstilt på det samme som routeren, altså WPA-PSK og TKIP eller noe sånt hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå