mhsalangli Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 jeg har et a7v8x-hovedkort og har ingen vanlige ide-kontakter igjen. hadde også tenkt å kjøpe en intern zip-drive, men så lurer jeg på: Kan raid-kontrolleren kjøres med andre enheter enn harddisker? Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Kan ikke det på mitt asus p4pe kort. Helt mongo raid kontroller. De sa at jeg måtte sette opp raidet slik : 1 p-ata i lag med en s-ata. Dummeste jeg har vært borti. Endte opp med å kjøpe en ny raid kontroller. Sjekk i manualen, står greier der. Lenke til kommentar
fa2001 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 RAID kontrolleren klarer bare "standard" ata disker. CDROM drives er ATAPI tror zip er oxo Lenke til kommentar
Yallis Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 atapi devices går fint på raiden på mitt abit kt7a kort.. vel-vel. det skader jo ikke å prøve. skulle shaiten gå ad dundas er det bare å sende dit det kom fra og få nytt (evt. dit pepper'n går). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå